Časté otázky - ZSE

/


Časté otázky k zariadeniam

Poradíme pri výbere riešenia aj pri problémoch s nastavením alebo s funkčnosťou.

Komu je určené riešenie ZSE Klima?

Zákazníkom, ktorí majú záujem o príjemné prostredie v byte alebo dome aj v letnom období, najmä pre tých, ktorí majú byt či dom orientovaný na juhozápad, juh alebo západ.

Zobraziť riešenia

   

Je toto riešenie použiteľné aj pre firmy alebo inštitúcie?

V súčasnosti je riešenie ZSE Klima ponúkané len pre domácnosti – byty alebo rodinné domy.

 

Aké sú výhody riešenia ZSE Klima od iných podobných riešení na trhu?

V rámci riešenia ZSE Klima garantujeme špičkovú kvalitu japonských klimatizácií Daikin s vysokou energetickou efektivitou a rovnomernou distribúciou vzduchu a teploty po celej miestnosti. Riešenia ZSE Klima majú výnimočne nízku hlučnosť na úrovni 20 – 30 dB (rovnaká hlučnosť ako šum padajúceho lístia) a tichý režim počas nočnej prevádzky. Riešenia ZSE Klima Komfort a Premium sa dajú ovládať aj na diaľku cez aplikáciu v smartfóne, takže si viete vopred nastaviť požadovanú príjemnú teplotu, keď prídete domov. Ku všetkým klimatizáciám od ZSE poskytujeme elektrinu pre klimatizáciu so zľavou až 20 % z ceny dodávky elektriny počas mesiacov júl a august pre zákazníkov ZSE až na 3 roky. Zároveň poskytujeme servis s čistením po prvom roku zadarmo (okrem ZSE Klima Štandard). Dôkazom kvality našich klimatizácií je aj predĺžená záruka na 2 + 3 roky (pre ZSE Klima Štandard 2 + 1 rok).

Špeciálnou ponukou je ZSE Klima Bezstarosti, kedy zákazník využíva všetky vyššie uvedené výhody, avšak neplatí celú sumu pri inštalácii, ale po zaplatení jednorazovej prvej platby platí len 35 € mesačne na 6 rokov alebo 45 € mesačne na 4 roky. K tomu získava záruku počas celej doby platnosti zmluvy. Ak klimatizácia prestane fungovať, ZSE ju opraví alebo vymení za novú. Zároveň získa zadarmo každoročnú servisnú prehliadku s čistením klimatizácie. 

 

Môžem si inštalovať riešenie ZSE Klima aj v bytovom dome? Za akých podmienok?

Riešenie ZSE Klima sa dá inštalovať aj v bytovom dome, za predpokladu, že máte balkón, aby sa dala inštalácia a následný servis realizovať bezpečne a bez poškodenia fasády. Keďže fasáda bytového domu je spoločný majetok, je odporúčaný súhlas väčšiny vlastníkov v prípade montáže na fasádu.

 

Podľa čoho by som mal zvažovať výkon klimatizácie?

Výkon klimatizácie sa určuje na základe technických parametrov priestoru, ktorý má byť chladený. V prípade záujmu o výpočet vám pomôže náš predajca.

 

Aké sú jednotlivé kroky, ak sa rozhodnem pre riešenie ZSE Klima?

Základné kroky pri klimatizáciách s platbou pri inštalácii sú nasledovné:

  • Podpis zmluvy o dielo so ZSE.
  • Dohodnutie termínu obhliadky a jej vykonanie naším montérom.
  • Uhradenie prvej časti platby za dielo.
  • Dohodnutie montáže a jej realizácia naším montérom.
  • Prebratie diela a úhrada zvyšnej ceny diela.

V prípade riešení ZSE Klima Bezstarosti sa platí znížená prvá časť platby a po samotnej montáži sa platia pravidelné mesačné platby za využívanie služby.

 

Ako sa faktúruje kúpa a inštalácia riešenia ZSE Klima? Platí sa nejaká záloha? Je možné si to zakúpiť aj na splátky?

Fakturuje sa v dvoch krokoch – prvá časť platby sa platí po obhliadke a následne doplatok  zvyšnej ceny diela, ktorý je nutný uhradiť do 15 dní po montáži zariadenia. Pri riešeniach ZSE Klima je výška prvej časti platby 500 € s DPH.

ZSE poskytuje aj riešenie ZSE Klima Bezstarosti, kedy zákazník neplatí za klimatizáciu pri jej inštalácii, ale po zaplatení jednorazovej prvej platby platí po inštalácii len 35 € mesačne na 6 rokov alebo 45 € mesačne na 4 roky. Nejde však o klasické splátkovanie – ide o využívanie služby ZSE Klima Bezstarosti za mesačnú platbu.

 

Aká je záruka a servis na riešenie ZSE Klima?

Záruka na riešenie ZSE Klima je 2 + 3 roky (pri ZSE Klima Štandard 2 + 1 rok), samozrejme zabezpečujeme záručný aj pozáručný servis.

Pri riešeniach ZSE Klima Bezstarosti platí záruka počas celej doby využívania služby (čiže 4 alebo 6 rokov, alebo aj dlhšie, ak zákazník pokračuje vo využívaní služby).

 

Budú nutné stavebné úpravy pri inštalácii? Sú zahrnuté v cene?

Inštalácia trubiek z vonkajšej do vnútornej jednotky je v zásade v plastovom žľabe. V cene riešenia je menšie búranie cez 2 steny, cez jednu obvodovú a jednu vnútornú. Omietanie, maľovanie, stierkovanie nie je v cene riešenia zahrnuté.

 

Je možné od zmluvy po jej podpísaní odstúpiť? Za akých podmienok?

Od zmluvy na dodanie diela je možné odstúpiť do momentu inštalácie, ale zákazník je povinný zaplatiť cenu obhliadky v hodnote 50 € s DPH, ak už bola vykonaná a zákazník podpisom Protokolu o obhliadke odsúhlasil následnú inštaláciu.

Odstúpenie od zmluvy ešte pred obhliadkou je samozrejme bezplatné.

 

Ako je to s ovládaním riešenia ZSE Klima na diaľku prostredníctvom aplikácie v mobile? Čo na to potrebujem? Kde aplikáciu nájdem? Môže aplikáciu používať viacero členov domácnosti naraz?

Riešenia ZSE Klima Komfort majú Wi-Fi modul, pre ovládanie ZSE Klima prostredníctvom smartfónu musí mať zákazník v domácnosti internetové pripojenie s Wi-Fi routrom a dostatočným signálom medzi klimatizačnou jednotkou a Wi-Fi routrom. Zákazník následne môže ovládať klimatizáciu na diaľku aj mimo domova prostredníctvom aplikácie vo svojom smartfóne. Aplikácia je k dispozícii pre operačné systémy iOS (App Store) alebo Android (Google Play). Aplikáciu môže samozrejme po stiahnutí používať viacero členov domácnosti naraz.

 

Čo obsahuje ZSE Klima Multisplit 2 x 2,5 kW?

ZSE Klima Multisplit 2 x 2,5 kW obsahuje 1 x vonkajšiu jednotku, z ktorej sú napojené 2 vnútorné jednotky, medené rúrky a elektrické káble do 3 metrov vzdialenosti každej vnútornej jednotky od vonkajšej jednotky. Väčšia vzdialenosť medzi vnútornou jednotkou a vonkajšou jednotkou sa účtuje navyše. Systém Multisplit 2 x 2,5 kW nie je technicky identický s ostatnými produktami ZSE Klima – vonkajšia jednotka je úplne iná, taktiež samotná montáž je výrazne zložitejšia.


Chcete sa niečo opýtať?

Komu je určené riešenie ZSE Fotovolt?

Pre domácnosti žijúce v rodinných domoch na území Slovenska, ktoré sú pripojené do Západoslovenskej distribučnej alebo Východoslovenskej distribučnej spoločnosti a ktoré si chcú vyrábať elektrinu pre vlastnú spotrebu. Dokážu ním šetriť energiu, financie i životné prostredie.

Zobraziť riešenia   

 

Je toto riešenie použiteľné aj pre firmy alebo inštitúcie?

Toto riešenie nie je vhodné pre firmy a inštitúcie, nakoľko fotovoltické systémy inštalované na týchto odberných miestach zatiaľ distribučné spoločnosti nepripájajú do siete.

 

Aké sú výhody riešenia ZSE Fotovolt v porovnaní s inými podobnými riešeniami na trhu?

Výhod riešenia ZSE Fotovolt je viacero:

  • Každý panel pracuje samostatne s čo najväčším výkonom za akéhokoľvek počasia a to vďaka optimizérom výkonu. Tieto sú osadené na každom paneli zvlášť, čím maximalizujú celkovú ročnú výrobu elektriny zo systému.
  • Riešenie je v porovnaní s bežnou fotovoltikou menej náchylné na stratu výkonu zatienením, nečistotami, snehom a pod.
  • Riešenie poskytuje monitoring každého panelu zvlášť ako aj celého systému, a to zadarmo a doživotne. Umožňuje taktiež historické porovnávanie údajov o výkone a výrobe elektriny.
  • Ku všetkým riešeniam ZSE Fotovolt Štandard je možné do budúcna pripojiť batérie.
  • Riešenia ZSE Fotovolt Batéria Li-ion obsahujú vysoko-kvalitnú batériu s využiteľnosťou až 90 % kapacity batérie a dlhou životnosťou.
  • Meniče a výkonové optimizéry od spoločnosti SolarEdge sú svetová špička a na tieto komponenty sa uplatňuje nadštandardná záruka.
  •  

Je možné inštalovať riešenie ZSE Fotovolt aj na bytovom dome?

Nie, keďže riešenie inštalované pre bytový dom by nebolo možné pripojiť do distribučnej siete.

 

Podľa čoho by som mal zvažovať výkon zariadenia ZSE Fotovolt?

Základný výkon riešenia by mal byť dimenzovaný podľa ročnej spotreby elektrickej energie v domácnosti. Následné rozhodnutie pre typ s batériou alebo bez batérie bude určované tým, či má zákazník vhodné miesto pre batériu a či má vôbec o riešenie s batériou záujem, keďže ide o finančne náročnejšie riešenie. Na druhej strane - riešenie s batériou dokáže pokryť spotrebu aj v čase, kedy už slnko nesvieti a ušetriť až 60 % nákladov na elektrinu.

 

Aké sú jednotlivé kroky, ak sa rozhodnem pre riešenie ZSE Fotovolt?

Základné kroky sú nasledovné:

  • Podpis zmluvy o dielo so ZSE.
  • Dohodnutie termínu obhliadky a jej vykonanie naším montérom.
  • Žiadosť o vydanie stanoviska k rezervovanej kapacite na pripojenie malého zdroja.
  • Dohodnutie montáže a jej realizácia naším montérom.
  • Výmena elektromera a pripojenie zariadenia do distribučnej sústavy.
  • Prebratie diela a úhrada ceny diela.

 

Aká je vhodná veľkosť a orientácia strechy? Môžem riešenie ZSE Fotovolt inštalovať aj na rovnú strechu?

Minimálna veľkosť plochy strechy je 17 m2 pri šikmej streche a 40 m2 pri rovnej streche. Riešenie je teda vhodné aj pre rovnú strechu. Ideálna orientácia je juh, ale vyhovujúca orientácia je aj juhovýchod či juhozápad.

 

Ak by som sa rozhodol pre riešenie s batériou, aký priestor potrebujem pre batériu?

Aspoň 1 m2 s výškou aspoň 1 m.

 

Ako sa fakturuje kúpa a inštalácia riešenia ZSE Fotovolt? Platí sa nejaká záloha? Je možné si to zakúpiť aj na splátky?

Fakturuje sa jednorazovo, a to do 15 dní po montáži zariadenia, bez zálohovej faktúry. Riešenie nie je možné zakúpiť na splátky.

 

Je možné využiť príspevok z programu Zelená domácnostiam II?

Áno, najbližšie kolo žiadostí o finančný príspevok pre fotovolt je 8. 10. 2019.

 

Aká je záruka a servis na riešenie ZSE Fotovolt?

Záruka na celé dielo je 24 mesiacov. Samozrejme zabezpečujeme záručný aj pozáručný servis.

 

Budú nutné stavebné úpravy pri inštalácii? Sú zahrnuté v cene?

Nutné sú menšie stavebné úpravy, ktoré sa týkajú prepojenia fotovoltických panelov a striedača solárnym káblom ako aj prepojenie ďalších komponentov. Tieto úpravy sú zahrnuté v cene.

 

Je možné od zmluvy po jej podpísaní odstúpiť? Za akých podmienok?

Do momentu inštalácie môže zákazník odstúpiť kedykoľvek, je ale povinný zaplatiť cenu obhliadky v hodnote 50 € s DPH, ak už bola vykonaná. Taktiež je možné odstúpiť od zmluvy v prípade, ak ZSE nedodá dielo včas alebo ak sa zistí, že dohodnuté dielo nie je možné z technických dôvodov nainštalovať.

 

Ako je to s ovládaním riešenia ZSE Fotovolt na diaľku prostredníctvom aplikácie v mobile? Čo na to potrebujem? Kde aplikáciu nájdem? Môže aplikáciu používať viacero členov domácnosti naraz?

Riešenie ZSE Fotovolt je možné monitorovať prostredníctvom bezplatnej aplikácie výrobcu komponentov SolarEdge, ktoré sú súčasťou riešenia ZSE Fotovolt. Bezplatná aplikácia je dostupná na adrese https://monitoring.solaredge.com/. Prístup k nej vám po inštalácií diela automaticky pridelíme, pričom sa k nej následne môžete dostať z vášho počítača, tabletu alebo smartfónu. Pre mobilné zariadenia je aplikácia dostupná pre operačné systémy iOS (App Store) alebo Android (Google Play). Aplikáciu môže samozrejme po stiahnutí používať viacero členov domácnosti naraz.

 

Čo je to Virtuálna batéria?

Spotreba elektriny v domácnosti je najvyššia počas rána a potom podvečer a večer. Fotovoltické panely však vyrobia najviac elektriny počas dňa, keď je väčšinou minimálna spotreba. Aby ste využili maximum vyrobenej energie, máme pre vás novú službu - Virtuálna batéria. Virtuálnu batériu bude pre vás prevádzkovať ZSE, nemusíte si tak kupovať vlastnú batériu. Vo virtuálnej batérii si dočasne uložíte prebytočnú elektrinu a my vám ju vrátime v čase, keď ju budete potrebovať. Akonáhle bude vaša spotreba vyššia než výroba, využijete najprv energiu z virtuálnej batérie a až potom tú z distribučnej siete. Pri dodávke elektriny z virtuálnej batérie platíte len variabilné náklady prevádzkovateľa distribučnej sústavy a ušetríte tak náklady za dodávku elektriny. Službu Virtuálna batéria poskytujeme ku všetkým riešeniam ZSE Fotovolt od 1. 2. 2019 len za 2 € s DPH mesačne.


Chcete sa niečo opýtať?

Komu je určené riešenie ZSE Solar?

Pre domácnosti žijúce v rodinných domoch na celom území Slovenska, ktoré chcú využívať obnoviteľný zdroj energie v podobe osvedčenej technológie solárnych kolektorov na ohrev vody. Dokážu s ním šetriť energiu, financie i životné prostredie.

Zobraziť riešenia   

 

Je toto riešenie použiteľné aj pre firmy alebo inštitúcie?

Toto riešenie nie je vhodné pre firmy a inštitúcie, nakoľko pri takýchto riešeniach je väčšinou potrebný vyšší počet kolektorov a celé riešenie sa navrhuje individuálne pre potreby konkrétnej nehnuteľnosti.

 

Aké sú výhody riešenia ZSE Solar v porovnaní s inými podobnými riešeniami na trhu?

Riešenia ZSE Solar využívajú ploché kolektory, ktorých výhodou je vysoká spoľahlivosť a dlhá životnosť. Používame kvalitné kolektory slovenského výrobcu so životnosťou viac ako 30 rokov. Riešenia ZSE Solar Komfort obsahujú dvojvetvovú čerpadlovú jednotku, ktorá umožňuje do budúcna rozšírenie na ohrev bazénu ako aj termostatický zmiešavací ventil, vďaka ktorému sa zákazník neobarí horúcou vodou.

 

Je možné inštalovať riešenie ZSE Solar aj v bytovom dome?

Riešenie ZSE Solar nie je vhodné pre bytový dom, pretože je dimenzované pre potreby bežných domácností žijúcich v rodinných domoch. V prípade bytových domov by bolo potrebné individuálne riešenie, ktoré by obsahovalo väčšie množstvo kolektorov, bolo by nutné zabezpečiť statický výpočet zaťaženia strešnej konštrukcie, prípadne i súhlas od príslušného centrálneho dodávateľa teplej vody pre bytový dom.

 

Podľa čoho by som mal zvažovať výkon zariadenia ZSE Solar?

Predovšetkým podľa počtu osôb, ktoré žijú v domácnosti a samozrejme aj podľa možností strechy – orientácie na svetovú stranu ako aj dostupnej plochy.

 

Je možné s riešením ZSE Solar ohrievať aj bazén?

Riešenie ZSE Solar Komfort je pripravené na ohrev bazénu, v prípade záujmu o rozšírenie je nutné dokúpiť ďalšie komponenty ako výmenník tepla, dodatočné solárne potrubie atď.

 

Aké sú jednotlivé kroky, ak sa rozhodnem pre riešenie ZSE Solar?

Základné kroky sú nasledovné:

  • Podpis zmluvy o dielo so ZSE.
  • Dohodnutie termínu obhliadky a jej vykonanie naším montérom.
  • Dohodnutie montáže a jej realizácia naším montérom.
  • Prebratie diela a úhrada ceny diela.

 

Aká je vhodná veľkosť a orientácia strechy? Môžem riešenie ZSE Solar inštalovať aj na rovnú strechu?

Minimálna veľkosť plochy strechy je 4 m2 pri šikmej streche a 6 m2 pri rovnej streche. Riešenie je teda vhodné aj pre rovnú strechu. Ideálna orientácia je juh, ale vyhovujúca orientácia je aj juhovýchod či juhozápad.

 

Ako sa fakturuje kúpa a inštalácia riešenia ZSE Solar? Platí sa nejaká záloha? Je možné si to zakúpiť aj na splátky?

Fakturuje sa jednorazovo, a to do 15 dní po montáži zariadenia, bez zálohovej faktúry. Riešenie nie je možné zakúpiť na splátky.

 

Je možné využiť príspevok z programu Zelená domácnostiam II?

Áno, najbližšie kolo žiadostí o finančný príspevok pre solárne kolektory je 17. 9. 2019.

 

Aká je záruka a servis na riešenie ZSE Solar?

Záruka na solárne kolektory je 12 rokov, na nosné konštrukcie a ich komponenty 12 rokov, na solárny zásobník 2 roky, na smaltovanú nádrž 5 rokov a na čerpadlovú jednotku, expanznú nádobu, elektrické vyhrievacie teleso 2 kW a elektronický regulátor 2 roky. Samozrejme zabezpečujeme záručný aj pozáručný servis.

 

Budú nutné stavebné úpravy pri inštalácii? Sú zahrnuté v cene?

Nutné sú menšie stavebné úpravy, ktoré sa týkajú prepojenia kolektorov a solárneho zásobníka solárnym potrubím ako aj prepojenie ďalších komponentov trubkami. Tieto úpravy sú zahrnuté v cene.

 

Je možné od zmluvy po jej podpísaní odstúpiť? Za akých podmienok?

Do momentu inštalácie môže zákazník odstúpiť kedykoľvek, je ale povinný zaplatiť cenu obhliadky v hodnote 50 € s DPH, ak už bola vykonaná. Taktiež je to možné odstúpiť od zmluvy v prípade, ak ZSE nedodá dielo včas alebo ak sa zistí, že dohodnuté dielo nie je možné z technických dôvodov nainštalovať.


Chcete sa niečo opýtať?

Čo je to ZEON? Aká je to firma?

ZEON nie je firma, ide o produktovú značku patriacu pod ZSE. Pod značkou ZEON ponúka ZSE inteligentnú domácnosť ZEON Smart Domov.

Značka ZSE samozrejme nezaniká, aj naďalej bude ponúkať výhodnú dodávku elektriny a plynu, asistenčné služby, poistenia, energetické riešenia a ďalšie produkty a služby pre domácnosti a firmy.

Čo je to ZEON Smart Domov?

ZEON Smart Domov je riešenie inteligentnej domácnosti od ZSE. Pozostáva zo vzájomne prepojených zariadení a senzorov, ktoré sa dajú ovládať cez smartfón aj na diaľku. Je to bezdrôtové riešenie, nie je nutné v domácnosti nič vŕtať, ani pokladať žiadne káble. ZEON Smart Domov vám pomôže ušetriť energie, budete mať o vašej domácnosti lepší prehľad a zároveň vám poskytne pocit istoty, bezpečia a pohodlia.

Komu je určené riešenie ZEON Smart Domov?

ZEON Smart Domov je určený pre všetkých, ktorí sa neboja inovácií a ocenia kontrolu nad svojou domácnosťou, možnosť ušetriť energie a mať lepší pocit istoty, bezpečia a pohodlia. Riešenie je určené pre tých zákazníkov, ktorí majú v domácnosti internetové pripojenie s Wi-Fi routerom a smartfón s operačným systémom Android alebo iOS.

Je toto riešenie použiteľné aj pre firmy alebo inštitúcie?

ZEON Smart Domov je určený predovšetkým pre domácnosti, byty alebo rodinné domy.

Kedy, kde a ako bude možné riešenie reálne zakúpiť? Viem si to vopred reálne niekde pozrieť?

Riešenie ZEON Smart Domov je možné zakúpiť v každom ZSE Centre, telefonicky alebo priamo od predajcu ZSE, ktorý príde až k vám domov. ZEON Smart Domov riešenie je možné zakúpiť jednoduchým spôsobom, a to uzavretím kúpno-predajnej zmluvy s predajcom ZSE. Môžete si zvoliť zaplatiť tovar jednorazovo alebo na splátky vystavením splátkového kalendára. Prvú časť kúpnej ceny uhradíte až kuriérovi, ktorý vám tovar doručí na vašu zvolenú adresu. Zariadenia ZEON Smart Domov je možné si pozrieť priamo vo všetkých ZSE Centrách.

Existuje odporúčanie ako ideálne umiestniť zariadenia a senzory v mojej domácnosti?

Ku všetkým zariadeniam ZEON Smart Domov je pribalený inštalačný manuál s podrobným popisom inštalácie zariadení, odporúčaním na ich umiestnenie a s návodom pre nastavenie aplikácie a nastavenie rôznych scenárov v aplikácii.

Koľko senzorov obsahuje balík ZEON Smart Domov a koľko senzorov môžem maximálne do riešenia pripojiť?

Počet senzorov a zariadení sa odvíja od typu balíka ZEON Smart Domov.
Balík ZEON Smart Domov Variant (základný balík) obsahuje riadiacu jednotku, pohybový senzor, dverový senzor, dymový senzor a smart tlačidlo.
Balík ZEON Smart Domov Bezpečnosť obsahuje riadiacu jednotku, pohybový senzor, dverový senzor, dymový senzor, smart kameru a smart tlačidlo.
Balík ZEON Smart Domov Úspora obsahuje riadiacu jednotku, 3x smart zásuvku a smart tlačidlo.
Balík ZEON Smart Domov Zábava obsahuje riadiacu jednotku, hudobnú žiarovku a smart predlžovačku.
Balík ZEON Smart Domov Komplet obsahuje riadiacu jednotku, pohybový senzor, dverový senzor, dymový senzor, senzor zaplavenia, senzor teploty a vlhkosti, smart kameru, hudobnú žiarovku, smart zásvuku, smart predlžovačku a smart tlačidlo.
K balíku je možné dokúpiť ďalšie jednotlivé senzory. Maximálny počet pripojených senzorov do riadiacej jednotky v riešení Smart Domov je 32.

Kde nájdem aplikáciu ZEON Smart Domov? Môže aplikáciu používať viacero členov domácnosti naraz?

Aplikácia ZEON Smart Domov je dostupná v internetových obchodoch Google Play pre zariadenia s operačným systémom Android a App Store pre zariadenia s operačným systémom iOS. Aplikácia je zadarmo, je dostupná v slovenskom a maďarskom jazyku a je možné ju používať aj na viacerých smartfónoch súčasne pod rovnakým registrovaným účtom.

Je riešenie vhodné aj do exteriéru? Na akú maximálnu diaľku komunikujú senzory s riadiacou jednotkou?

Riešenie je vhodné iba do interiérového prostredia. Jednotlivé senzory komunikujú na vzdialenosť maximálneho dosahu Wi-Fi signálu.

Aký zdroj napájania majú jednotlivé zariadenia a senzory? Ako dlho vydržia?

Všetky senzory a detektory sú napájané batériami, ktoré sú dodávané priamo so zariadeniami. Výdrž batérii je približne 2 roky. Samotná výdrž záleží aj od intenzity používania zariadení. Riadiaca jednotka je napájaná 5 V adaptérom z elektrickej siete. Smart zásuvka a smart predlžovačka sú napájané z elektrickej siete.

Nebude ma mať niekto pod kontrolou a sledovať informácie o mojej domácnosti?

Údaje sa zberajú do cloudu, ktorý je na Slovensku v ZSE. ZSE zbiera len informácie o počte pripojených zariadení, nie o ich činnosti. Takže vaše súkromie ostáva nedotknuté.

Aký je postup inštalácie riešenia? Ak budem mať problém pri inštalácii, na koho sa mám obrátiť? Kto mi poradí?

Postup inštalácie zariadení ZEON Smart Domov je veľmi jednoduchý a zvládne ju každý používateľ, ktorý má skúsenosti s používaním internetu. Nie je potrebná žiadna odborná montáž.
So zariadeniami je dodávaný podrobný inštalačný manuál v slovenskom jazyku, ktorý vás inštaláciou bude sprevádzať. V prípade potreby je k dispozícii infolinka technickej podpory na telefónnom čísle 0850 666 111.

Akým spôsobom môžem zaplatiť za riešenie ZEON Smart Domov?

Ľubovoľný balík ZEON Smart Domov je možné zakúpiť jednorázovou platbou alebo na splátky.
Pri jednorázovej platbe zaplatíte celú sumu priamo kuriérovi, ktorý vám tovar doručí na dobierku.
Pri platbe na splátky zaplatíte prvú časť kúpnej ceny vo výške 19,90 €, resp. 49,90 € priamo kuriérovi, ktorý vám tovar doručí na dobierku. Zvyšná časť kúpnej ceny bude rozdelená na pravidelných 48 mesačných platieb na základe splátkového kalendára.
Pri obidvoch možnostiach sa stávate vlastníkom zariadení okamžite po zaplatení a prevzatí od kuriéra. Ďalšie doplnkové zariadenia či senzory je možné zaplatiť tiež jednorázovo alebo na splátky.

Po uplynutí 4 rokov pri zakúpení na splátky ostávajú zariadenia u mňa? Budú ešte funkčné? Ako je to so zárukou a so servisom?

Pri zakúpení zariadení na splátky je zariadenie od momentu úhrady prvej časti kúpnej ceny kuriérovi stále vo vašom vlastníctve.
Po uplynutí 48 mesiacov sú zariadenia stále vaše a sú plne funkčné vrátane prístupu do aplikácie. Nebudete ale musieť platiť žiadne platby.
Záruka na zariadenia Smart Domov je 24 mesiacov. V tejto lehote bude uplatňovaný štandardný reklamačný proces na základe všeobecných obchodných podmienok.

Je možné zariadenia vrátiť späť, ak sa napríklad po pol roku mesačných splátok rozhodnem že už ich nechcem?

Zariadenia ZEON Smart Domov je možné vrátiť aj po určitom čase pri mesačných splátkach. V takomto prípade vám však bude vyúčtovaná zvyšná suma, ktorá ostáva do splatenia zariadení.


Chcete sa niečo opýtať?