Prepis elektriny - dve domácnosti - ZSE

/


Prepis elektriny

Poradíme vám, ako postupovať pri prepise elektriny pri predaji, kúpe alebo darovaní bytu, rodinného domu, garáže alebo chaty medzi dvomi fyzickými osobami.

Prepis môžete vybaviť:

1.

Uhraďte všetky platby

Uhraďte všetky faktúry a preddavkové platby k prepisovanému odbernému miestu, aj ak sú v splatnosti. Faktúry a platby môžete skontrolovať vo vašom online účte.

Všetky uhradené preddavkové platby vám budú zaúčtované vo vyúčtovacej faktúre po dokončení prepisu.

2.

Zistite stav elektromera

Stav elektromera odčítajte bez desatinného miesta. V prípade dvojtarifného elektromera odčítajte stav vo vysokej aj v nízkej tarife.

Od uvedeného stavu elektromera sa bude počítať spotreba novému zákazníkovi. Odporúčame vám spísať s novým odberateľom Protokol o odovzdaní a prevzatí odberného miesta.

3.

Zistite e-mail a mobil nového zákazníka

4.

Vyplňte online žiadosť

Ak ešte nemáte vytvorený online účet, najskôr sa zaregistrujte.

Podať žiadosť  

Po podaní žiadosti pošleme novému zákazníkovi e-mail a SMS pre potvrdenie prepisu. Stav spracovania žiadosti môžete sledovať vo vašom online účte.

5.

Nový zákazník potvrdí žiadosť

Nový zákazník:

  • klikne na odkaz v notifikačnom e-maile so žiadosťou o prepis,
  • prihlási sa do svojho online účtu,
  • potvrdí stav elektromera ku dňu prepisu,
  • nastaví si zmluvné podmienky a vyjadrí súhlas s novou zmluvou,
  • ak je to úplne nový zákazník, priloží sken občianskeho preukazu (prednú aj zadnú stranu).

Ak nový zákazník ešte nemá online účet, je potrebné, aby sa najskôr zaregistroval a až následne klikol na odkaz v notifikačnom e-maile.

Žiadosť je potrebné potvrdiť najneskôr 2 dni pred požadovaným termínom prepisu. V opačnom prípade bude žiadosť o prepis automaticky zrušená.

6.

Vašu žiadosť spracujeme

Žiadosť obvykle spracujeme automaticky do niekoľkých hodín. O spracovaní žiadosti vás aj nového zákazníka budeme informovať e-mailom.

7.

Po prepise

V prípade úspešného prepisu vám zašleme vyúčtovaciu faktúru k ukončeniu zmluvy.

Po úhrade vyúčtovacej faktúry si nezabudnite zrušiť trvalý príkaz na úhradu platieb za elektrinu alebo nastavenú platbu inkasom.

1.

Uhraďte všetky platby

Uhraďte všetky faktúry a preddavkové platby k prepisovanému odbernému miestu, aj ak sú v splatnosti. Faktúry a platby môžete skontrolovať vo vašom online účte.

Všetky uhradené preddavkové platby vám budú zaúčtované vo vyúčtovacej faktúre po dokončení prepisu.

2.

Zistite stav elektromera

Stav elektromera odčítajte bez desatinného miesta. V prípade dvojtarifného elektromera odčítajte stav vo vysokej aj v nízkej tarife.

Od uvedeného stavu elektromera sa bude počítať spotreba novému zákazníkovi. Odporúčame vám spísať s novým odberateľom Protokol o odovzdaní a prevzatí odberného miesta.

3.

Pripravte si

Vyplňte, vytlačte a podpíšte:

Žiadosť o zmenu odberateľa na odbernom mieste – prepis

Je nevyhnutné, aby žiadosť podpísal aj nový zákazník.

4.

Napíšte nám

Žiadosť pošlite e‑mailom z e‑mailovej adresy, ktorú máte u nás nahlásenú na adresu:

kontakt@zse.sk

alebo žiadosť pošlite poštou na adresu:

ZSE Energia, a.s., P.O.Box 325, 810 00 Bratislava 1

5.

Vašu žiadosť spracujeme

Žiadosť obvykle spracujeme do 30 dní od jej prijatia.

6.

Po prepise

V prípade úspešného prepisu vám zašleme vyúčtovaciu faktúru k ukončeniu zmluvy.

Po úhrade vyúčtovacej faktúry si nezabudnite zrušiť trvalý príkaz na úhradu platieb za elektrinu alebo nastavenú platbu inkasom.

1.

Uhraďte všetky platby

Uhraďte všetky faktúry a preddavkové platby k prepisovanému odbernému miestu, aj ak sú v splatnosti. Faktúry a platby môžete skontrolovať vo vašom online účte.

Všetky uhradené preddavkové platby vám budú zaúčtované vo vyúčtovacej faktúre po dokončení prepisu.

2.

Zistite stav elektromera

Stav elektromera odčítajte bez desatinného miesta. V prípade dvojtarifného elektromera odčítajte stav vo vysokej aj v nízkej tarife.

Od uvedeného stavu elektromera sa bude počítať spotreba novému zákazníkovi. Odporúčame vám spísať s novým odberateľom Protokol o odovzdaní a prevzatí odberného miesta.

3.

Pripravte si

4.

Zavolajte nám

Zákaznícka linka je tu pre vás počas pracovných dní od 7:00 do 19:00.

0850 111 555

Pre urýchlenie vybavenia žiadosti vám odporúčame, aby ste volali spolu s novým zákazníkom, na ktorého požadujete elektrinu prepísať.

Najskôr budeme rozprávať s vami a zaevidujeme vašu požiadavku.

5.

Nový zákazník potvrdí žiadosť

Dajte nám k telefónu nového zákazníka. Dohodneme si zmluvné podmienky.

Ak to nie je možné, je potrebné, aby nový zákazník potvrdil prepis a požiadal o uzavretie zmluvy do 3 pracovných dní telefonicky alebo osobne. Ak tak nový zákazník neurobí, prepis sa nezrealizuje a pôvodná zmluva zostane v platnosti.

6.

Vašu žiadosť spracujeme

Žiadosť obvykle spracujeme do 2 pracovných dní.

7.

Po prepise

V prípade úspešného prepisu vám zašleme vyúčtovaciu faktúru k ukončeniu zmluvy.

Po úhrade vyúčtovacej faktúry si nezabudnite zrušiť trvalý príkaz na úhradu platieb za elektrinu alebo nastavenú platbu inkasom.

1.

Uhraďte všetky platby

Uhraďte všetky faktúry a preddavkové platby k prepisovanému odbernému miestu, aj ak sú v splatnosti. Úhradu môžete vykonať aj priamo v ZSE Centre platobnou kartou.

Všetky uhradené preddavkové platby vám budú zaúčtované vo vyúčtovacej faktúre po dokončení prepisu.

2.

Zistite stav elektromera

Stav elektromera odčítajte bez desatinného miesta. V prípade dvojtarifného elektromera odčítajte stav vo vysokej aj v nízkej tarife.

Stav elektromera odčítajte bez desatinného miesta. V prípade dvojtarifného elektromera odčítajte stav vo vysokej aj v nízkej tarife.

Od uvedeného stavu elektromera sa bude počítať spotreba novému zákazníkovi. Odporúčame vám spísať s novým odberateľom Protokol o odovzdaní a prevzatí odberného miesta.

3.

Pripravte si

Vyplňte, vytlačte a podpíšte:

Žiadosť o zmenu odberateľa na odbernom mieste – prepis

Je nevyhnutné, aby žiadosť podpísal aj nový zákazník.

4.

Navštívte nás

Naše ZSE Centrá sú tu pre vás.

Rezervovať termín  
5.

Vašu žiadosť spracujeme

Žiadosť obvykle spracujeme do 2 pracovných dní.

6.

Po prepise

V prípade úspešného prepisu vám zašleme vyúčtovaciu faktúru k ukončeniu zmluvy.

Po úhrade vyúčtovacej faktúry si nezabudnite zrušiť trvalý príkaz na úhradu platieb za elektrinu alebo nastavenú platbu inkasom.


Chcete sa niečo opýtať?

Zobraziť kontakty