Prepis môžete vybaviť:
Uhraďte všetky faktúry a preddavkové platby k prepisovanému odbernému miestu, aj ak sú v splatnosti. Faktúry a platby môžete skontrolovať vo vašom online účte.
Všetky uhradené preddavkové platby vám budú zaúčtované vo vyúčtovacej faktúre po dokončení prepisu.
Obyčajný elektromer: Stav elektromera odčítajte bez desatinného miesta. V prípade dvojtarifného elektromera odčítajte stav vo vysokej aj v nízkej tarife. Od uvedeného stavu elektromera sa bude počítať spotreba novému zákazníkovi. Uvedený aktuálny stav elektromera je odporúčací a teda k akceptovaniu stavu elektromera dôjde až po odsúhlasení zo strany prevádzkovateľa distribučnej sústavy.
Smartmeter - inteligentný elektromer: Stav elektromera nenahlasujte, bude automaticky odčítaný na diaľku prevádzkovateľom distribučnej sústavy. Viac o smartmetroch
Ak ešte nemáte vytvorený online účet, najskôr sa zaregistrujte.
Podať žiadosťPo podaní žiadosti pošleme novému zákazníkovi e-mail a SMS pre potvrdenie prepisu. Stav spracovania žiadosti môžete sledovať vo vašom online účte.
Nový zákazník:
Žiadosť je potrebné potvrdiť najneskôr do 14 dní. V opačnom prípade bude žiadosť o prepis automaticky zrušená.
Žiadosť obvykle spracujeme automaticky do niekoľkých hodín. O spracovaní žiadosti vás aj nového zákazníka budeme informovať e-mailom.
V prípade úspešného prepisu vám zašleme vyúčtovaciu faktúru k ukončeniu zmluvy.
Po úhrade vyúčtovacej faktúry si nezabudnite zrušiť trvalý príkaz na úhradu platieb za elektrinu alebo nastavenú platbu inkasom.
Uhraďte všetky faktúry a preddavkové platby k prepisovanému odbernému miestu, aj ak sú v splatnosti. Faktúry a platby môžete skontrolovať vo vašom online účte.
Všetky uhradené preddavkové platby vám budú zaúčtované vo vyúčtovacej faktúre po dokončení prepisu.
Obyčajný elektromer: Stav elektromera odčítajte bez desatinného miesta. V prípade dvojtarifného elektromera odčítajte stav vo vysokej aj v nízkej tarife. Od uvedeného stavu elektromera sa bude počítať spotreba novému zákazníkovi. Uvedený aktuálny stav elektromera je odporúčací a teda k akceptovaniu stavu elektromera dôjde až po odsúhlasení zo strany prevádzkovateľa distribučnej sústavy.
Smartmeter - inteligentný elektromer: Stav elektromera nenahlasujte, bude automaticky odčítaný na diaľku prevádzkovateľom distribučnej sústavy. Viac o smartmetroch
Vyplňte, vytlačte a podpíšte:
Žiadosť o zmenu odberateľa na odbernom mieste – prepis
Je nevyhnutné, aby žiadosť podpísal aj nový zákazník.
Žiadosť pošlite e‑mailom z e‑mailovej adresy, ktorú máte u nás nahlásenú na adresu:
alebo žiadosť pošlite poštou na adresu:
ZSE Energia, a.s., P.O.Box 325, 810 00 Bratislava 1
Žiadosť obvykle spracujeme do 30 dní od jej prijatia.
V prípade úspešného prepisu vám zašleme vyúčtovaciu faktúru k ukončeniu zmluvy.
Po úhrade vyúčtovacej faktúry si nezabudnite zrušiť trvalý príkaz na úhradu platieb za elektrinu alebo nastavenú platbu inkasom.
Uhraďte všetky faktúry a preddavkové platby k prepisovanému odbernému miestu, aj ak sú v splatnosti. Faktúry a platby môžete skontrolovať vo vašom online účte.
Všetky uhradené preddavkové platby vám budú zaúčtované vo vyúčtovacej faktúre po dokončení prepisu.
Obyčajný elektromer: Stav elektromera odčítajte bez desatinného miesta. V prípade dvojtarifného elektromera odčítajte stav vo vysokej aj v nízkej tarife. Od uvedeného stavu elektromera sa bude počítať spotreba novému zákazníkovi. Uvedený aktuálny stav elektromera je odporúčací a teda k akceptovaniu stavu elektromera dôjde až po odsúhlasení zo strany prevádzkovateľa distribučnej sústavy.
Smartmeter - inteligentný elektromer: Stav elektromera nenahlasujte, bude automaticky odčítaný na diaľku prevádzkovateľom distribučnej sústavy. Viac o smartmetroch
Zákaznícka linka je tu pre vás počas pracovných dní od 7:00 do 19:00.
Pre urýchlenie vybavenia žiadosti vám odporúčame, aby ste volali spolu s novým zákazníkom, na ktorého požadujete elektrinu prepísať.
Najskôr budeme rozprávať s vami a zaevidujeme vašu požiadavku.
Dajte nám k telefónu nového zákazníka. Dohodneme si zmluvné podmienky.
Ak to nie je možné, je potrebné, aby nový zákazník potvrdil prepis a požiadal o uzavretie zmluvy do 3 pracovných dní telefonicky alebo osobne. Ak tak nový zákazník neurobí, prepis sa nezrealizuje a pôvodná zmluva zostane v platnosti.
Žiadosť obvykle spracujeme do 2 pracovných dní.
V prípade úspešného prepisu vám zašleme vyúčtovaciu faktúru k ukončeniu zmluvy.
Po úhrade vyúčtovacej faktúry si nezabudnite zrušiť trvalý príkaz na úhradu platieb za elektrinu alebo nastavenú platbu inkasom.
Uhraďte všetky faktúry a preddavkové platby k prepisovanému odbernému miestu, aj ak sú v splatnosti. Úhradu môžete vykonať aj priamo v ZSE Centre platobnou kartou.
Všetky uhradené preddavkové platby vám budú zaúčtované vo vyúčtovacej faktúre po dokončení prepisu.
Obyčajný elektromer: Stav elektromera odčítajte bez desatinného miesta. V prípade dvojtarifného elektromera odčítajte stav vo vysokej aj v nízkej tarife. Od uvedeného stavu elektromera sa bude počítať spotreba novému zákazníkovi. Uvedený aktuálny stav elektromera je odporúčací a teda k akceptovaniu stavu elektromera dôjde až po odsúhlasení zo strany prevádzkovateľa distribučnej sústavy.
Smartmeter - inteligentný elektromer: Stav elektromera nenahlasujte, bude automaticky odčítaný na diaľku prevádzkovateľom distribučnej sústavy. Viac o smartmetroch
Vyplňte, vytlačte a podpíšte:
Žiadosť o zmenu odberateľa na odbernom mieste – prepis
Je nevyhnutné, aby žiadosť podpísal aj nový zákazník.
Naše ZSE Centrá sú tu pre vás.
Rezervovať termínŽiadosť obvykle spracujeme do 2 pracovných dní.
V prípade úspešného prepisu vám zašleme vyúčtovaciu faktúru k ukončeniu zmluvy.
Po úhrade vyúčtovacej faktúry si nezabudnite zrušiť trvalý príkaz na úhradu platieb za elektrinu alebo nastavenú platbu inkasom.