Prepis plynu - ZSE

/


Prepis plynu

Poradíme vám, ako postupovať pri prepise plynu pri predaji alebo kúpe bytu, rodinného domu, alebo chaty.

Prepis môžete vybaviť:

1.

Uhraďte všetky platby

Uhraďte všetky faktúry a preddavkové platby k prepisovanému odbernému miestu, aj ak sú v splatnosti. Faktúry a platby môžete skontrolovať vo vašom online účte.

Všetky uhradené preddavkové platby vám budú zaúčtované vo vyúčtovacej faktúre po dokončení prepisu.

2.

Zistite stav plynomera

Stav plynomera odčítajte bez desatinného miesta.

Od uvedeného stavu plynomera sa bude počítať spotreba novému zákazníkovi. Odporúčame vám spísať s novým odberateľom Protokol o odovzdaní a prevzatí odberného miesta.

3.

Zistite e-mail a mobil nového zákazníka

4.

Vyplňte online žiadosť

Ak ešte nemáte vytvorený online účet, najskôr sa zaregistrujte.

Podať žiadosť  

Po podaní žiadosti pošleme novému zákazníkovi e-mail a SMS pre potvrdenie prepisu. Stav spracovania žiadosti môžete sledovať vo vašom online účte.

5.

Nový zákazník potvrdí žiadosť

Nový zákazník:

  • klikne na odkaz v notifikačnom e-maile so žiadosťou o prepis,
  • prihlási sa do svojho online účtu,
  • potvrdí stav plynomera ku dňu prepisu,
  • nastaví si zmluvné podmienky a vyjadrí súhlas s novou zmluvou,
  • ak je to úplne nový zákazník, priloží sken občianskeho preukazu (prednú aj zadnú stranu).

Ak nový zákazník ešte nemá online účet, je potrebné, aby sa najskôr zaregistroval a až následne klikol na odkaz v notifikačnom e-maile.

Žiadosť je potrebné potvrdiť najneskôr 2 dni pred požadovaným termínom prepisu. V opačnom prípade bude žiadosť o prepis automaticky zrušená.

6.

Vašu žiadosť spracujeme

Žiadosť obvykle spracujeme automaticky do niekoľkých hodín. O spracovaní žiadosti vás aj nového zákazníka budeme informovať e-mailom.

7.

Po prepise

V prípade úspešného prepisu vám zašleme vyúčtovaciu faktúru k ukončeniu zmluvy.

Po úhrade vyúčtovacej faktúry si nezabudnite zrušiť trvalý príkaz na úhradu platieb za plyn alebo nastavenú platbu inkasom.

1.

Uhraďte všetky platby

Uhraďte všetky faktúry a preddavkové platby k prepisovanému odbernému miestu, aj ak sú v splatnosti. Faktúry a platby môžete skontrolovať vo vašom online účte.

Všetky uhradené preddavkové platby vám budú zaúčtované vo vyúčtovacej faktúre po dokončení prepisu.

2.

Zistite stav plynomera

Stav plynomera odčítajte bez desatinného miesta.

Od uvedeného stavu plynomera sa bude počítať spotreba novému zákazníkovi. Odporúčame vám spísať s novým odberateľom Protokol o odovzdaní a prevzatí odberného miesta.

3.

Pripravte si

Vyplňte, vytlačte a podpíšte:

Žiadosť o zmenu odberateľa na odbernom mieste – prepis

Je nevyhnutné, aby žiadosť podpísal aj nový zákazník.

4.

Napíšte nám

Žiadosť pošlite na adresu:

ZSE Energia, a.s., P.O.Box 325, 810 00 Bratislava 1

alebo e-mailom z adresy, ktorú máte u nás nahlásenú na adresu:

kontakt@zse.sk

5.

Vašu žiadosť spracujeme

Žiadosť obvykle spracujeme do 30 dní od jej prijatia.

6.

Po prepise

V prípade úspešného prepisu vám zašleme vyúčtovaciu faktúru k ukončeniu zmluvy.

Po úhrade vyúčtovacej faktúry si nezabudnite zrušiť trvalý príkaz na úhradu platieb za plyn alebo nastavenú platbu inkasom.

1.

Uhraďte všetky platby

Uhraďte všetky faktúry a preddavkové platby k prepisovanému odbernému miestu, aj ak sú v splatnosti. Faktúry a platby môžete skontrolovať vo vašom online účte.

Všetky uhradené preddavkové platby vám budú zaúčtované vo vyúčtovacej faktúre po dokončení prepisu.

2.

Zistite stav plynomera

Stav plynomera odčítajte bez desatinného miesta.

Od uvedeného stavu plynomera sa bude počítať spotreba novému zákazníkovi. Odporúčame vám spísať s novým odberateľom Protokol o odovzdaní a prevzatí odberného miesta.

3.

Pripravte si

4.

Zavolajte nám

Zákaznícka linka je tu pre vás počas pracovných dní od 7:00 do 19:00.

0850 111 555

Pre urýchlenie vybavenia žiadosti vám odporúčame, aby ste volali spolu s novým zákazníkom, na ktorého požadujete plyn prepísať.

Najskôr budeme rozprávať s vami a zaevidujeme vašu požiadavku.

5.

Nový zákazník potvrdí žiadosť

Dajte nám k telefónu nového zákazníka. Dohodneme si zmluvné podmienky.

Ak to nie je možné, je potrebné, aby nový zákazník potvrdil prepis a požiadal o uzavretie zmluvy do 3 pracovných dní telefonicky alebo osobne. Ak tak nový zákazník neurobí, prepis sa nezrealizuje a pôvodná zmluva zostane v platnosti.

6.

Vašu žiadosť spracujeme

Žiadosť obvykle spracujeme do 2 pracovných dní.

7.

Po prepise

V prípade úspešného prepisu vám zašleme vyúčtovaciu faktúru k ukončeniu zmluvy.

Po úhrade vyúčtovacej faktúry si nezabudnite zrušiť trvalý príkaz na úhradu platieb za plyn alebo nastavenú platbu inkasom.

1.

Uhraďte všetky platby

Uhraďte všetky faktúry a preddavkové platby k prepisovanému odbernému miestu, aj ak sú v splatnosti. Úhradu môžete vykonať aj priamo v ZSE Centre platobnou kartou.

Všetky uhradené preddavkové platby vám budú zaúčtované vo vyúčtovacej faktúre po dokončení prepisu.

2.

Zistite stav plynomera

Stav plynomera odčítajte bez desatinného miesta.

Stav elektromera odčítajte bez desatinného miesta. V prípade dvojtarifného elektromera odčítajte stav vo vysokej aj v nízkej tarife.

Od uvedeného stavu plynomera sa bude počítať spotreba novému zákazníkovi. Odporúčame vám spísať s novým odberateľom Protokol o odovzdaní a prevzatí odberného miesta.

3.

Pripravte si

Vyplňte, vytlačte a podpíšte:

Žiadosť o zmenu odberateľa na odbernom mieste – prepis

Je nevyhnutné, aby žiadosť podpísal aj nový zákazník.

4.

Navštívte nás

Naše ZSE Centrá sú tu pre vás.

Rezervovať termín  
5.

Vašu žiadosť spracujeme

Žiadosť obvykle spracujeme do 2 pracovných dní.

6.

Po prepise

V prípade úspešného prepisu vám zašleme vyúčtovaciu faktúru k ukončeniu zmluvy.

Po úhrade vyúčtovacej faktúry si nezabudnite zrušiť trvalý príkaz na úhradu platieb za plyn alebo nastavenú platbu inkasom.


Chcete sa niečo opýtať?

Zobraziť kontakty