Zákaznícka zóna pre firmy - ZSE | Súčasť vášho domova

Aktualizujte si Váš prehliadač

Stránka ZSE používa najnovšie technológie, ktoré Váš prehliadač nepodporuje.
Prosím, aktualizujte si ho kliknutím na logo príslušného prehliadača.

Ďakujeme za pochopenie.

/

Zjednodušte si podnikanie s online účtom

Z pohodlia domova alebo z práce vybavíte bežné záležitosti týkajúce sa vášho zmluvného účtu. Nemusíte nikam chodiť ani volať, stačí vám mobil, tablet alebo počítač. Online účet je pre vás k dispozícii 24 hodín denne na www.zse.sk.

Výhody, ktoré získate aktiváciou online účtu

  • Kompletné informácie o zmluvných účtoch, odberných miestach, spotrebe, faktúrach a platbách.
  • Možnosť online úhrad faktúr priamo cez platobné brány.
  • Online zadávanie žiadosti na zmenu kontaktných údajov (e-mail, telefónne číslo, korešpondenčná adresa) konkrétneho zmluvného účtu.
  • Online zmena spôsobu platby aj zadanie účtu pre vyplácanie preplatkov.
  • Nastavenie elektronickej faktúry.
  • Online objednanie Energetického certifikátu.
  • Overovanie všetkých aktívnych operácií cez SMS kód.
  • Hromadné sťahovanie zoznamu faktúr vo formáte XML alebo XLSX, možnosť vytvárať si vlastné pohľady.
  • Rozšírené možnosti filtrovania faktúr podľa dátumu vytvorenia, splatnosti alebo spôsobu platby.

Ako aktivovať online účet 

S online účtom šetríte čas pre vaše podnikanie

  • Aktivujte si v online účte elektronickú faktúru, ktorá je plnohodnotným účtovným dokladom a navyše šetrí životné prostredie. Faktúru máte kedykoľvek k dispozícii v elektronickom formáte (PDF a XML) a dostanete ju rýchlejšie ako poštou.
  • Ak ešte stále dostávate poštové poukážky, zmeňte nastavenie platieb na bankový prevod alebo inkaso. Je to jednoduché a rýchle, zmenu vykonáte v časti Žiadosti a následne Zmena spôsobu platby.
    Zároveň si v časti Zmena účtu pre preplatky nastavte posielanie preplatkov na bankový účet a už nemusíte chodiť na poštu.
  • Cez online účet vykonáte bežné zmeny z pohodlia domova alebo z práce. Už nemusíte chodiť na ZSE Centrum, aby ste zmenili kontaktné údaje (e-mail, telefónne číslo, korešpondenčná adresa). Zmeny vykonáte kliknutím na Nastavenia účtu a úpravou údajov.
  • V časti Nastavenie účtu kliknite na Užívatelia a môžete udeliť prístup vybraným zamestnancom a určiť rozsah ich oprávnení.