Nastavenia

Odhlásenie
  • Úvod
  • Produkty
  • Faktúry a platby
  • Žiadosti
  • Pomoc a podpora
Pomoc a podpora

Faktúry

  • Úvod
  • Pomoc a podpora
  • Faktúry
  • Úvod
  • Produkty
  • Faktúry a platby
  • Žiadosti
  • Podpora

Vyberte si

Neprišla mi faktúra

Kedy príde vyúčtovanie?

  • Ročné vyúčtovaniesa vystavuje1 x za rok podľa fakturačnej oblastivášho odberného miesta, zvyčajne na základe odpočtu elektromera/plynomera alebo odhadom.
  • Mimoriadne vyúčtovaniesa vystavuje napríklad v prípade ukončenia zmluvy, v prípade výmeny prístroja, pri zmene sadzby alebo na žiadosť zákazníka.

Ako príde vyúčtovanie, si môžete zvoliť:

  • e-mailom na vašu e-mailovú adresuako elektronická faktúra vo formáte pdf, alebo
  • poštou na vašukorešpondenčnú adresu.

Ak chcete zistiť, či vám bola vystavená faktúra, prihláste sa do vášho online účtu ZSE.

Pozrieť faktúru

Alebo vyplňte online formulár, prečo vám neprišla faktúra.

Neprišla mi faktúra
Mám nedoplatok, čo mám robiť?

Nedoplatok je potrebné uhradiť v lehote splatnosti uvedenej na faktúre dohodnutým spôsobom platby. Faktúra je považovaná za uhradenú až dňom pripísania finančných prostriedkov na účet spoločnosti Energetika Slovensko, a.s.

Typické prípady, kedy vznikne nedoplatok:

  • Vaša spotreba sa počas roka výrazne zmenila, napríklad kúpou nového spotrebiča alebo zariadenia do domácnosti, narodením dieťaťa a podobne, ale preddavky ste nezvýšili.
  • Odpočet spotreby bol vykonaný odhadom, pričom skutočná spotreba bola nižšia. Ak je stav na vašom elektromere alebo plynomere nižší ako stav na faktúre, môžete podať reklamáciu.
  • Váš elektromer je pokazený, napríklad meria spotrebu, aj keď je všetko v domácnosti vypnuté. Môžete u nás podať reklamáciu, ktorú zašleme na PDS (Prevádzkovateľ distribučnej sústavy). V prípade neoprávnenej reklamácie zaplatíte poplatok za preskúšanie elektromera.

Ak chcete vidieť stav vašej faktúry s nedoplatkom, prihláste sa do vášho online účtu ZSE.

Pozrieť stav faktúry

Alebo vyplňte online formulár pre ďalšie informácie k nedoplatku.

Informácia k nedoplatku
Mám preplatok, čo mám robiť?

Ak je preplatok nižší ako preddavková platba:

  • Suma bude použitá na čiastočnú úhradu najbližšej preddavkovej platby.
  • V prípade, že chcete preplatok vyplatiť, môžete oň požiadať do dátumu uvedenom na faktúre.

Ak je preplatok vyšší ako preddavková platba:

  • Sumu vám vrátime v lehote splatnosti uvedenej na faktúre.
  • Sumu vrátime dohodnutým spôsobom platby, buď poštovou poukážkou alebo prevodom na váš bankový účet.

Ak chcete vidieť stav vašej faktúry s preplatkom, prihláste sa do vášho online účtu ZSE.

Pozrieť stav faktúry

Alebo vyplňte online formulár pre ďalšie informácie k preplatku.

Informácia k preplatku
Mám preplatok, chcem zmeniť môj účet na zaslanie preplatku

Vyplňte online formulár pre zmenu vášho účtu na zasielanie preplatkov.

Zmeniť účet na preplatky
Vysvetlenie položiek na faktúre

Vyúčtovanie sa môže zdať ťažko zrozumiteľné, žiaľ, podobu a presný rozpis nám, rovnako ako všetkým dodávateľom energií v SR, predpisuje Úrad pre reguláciu sieťových odvetví (ÚRSO).

Alebo vyplňte online formulár pre vysvetlenie položiek na faktúre.

Vysvetliť faktúru
Vysvetlenie spotreby

Ak chcete vidieť históriu spotreby za vaše odberné miesta, prihláste sa do vášho online účtu ZSE.

Pozrieť históriu spotreby

Alebo vyplňte online formulár pre vysvetlenie vašej spotreby.

Skonzultovať spotrebu
Nastavenie e-faktúry

Ak chcete zmeniť nastavenie elektronickej faktúry, vyplňte nasledovný online formulár.

Zmeniť nastavenie e-faktúry
Chcem zaslať duplikát faktúry

Prihláste sa do vášho online účtu ZSE a stiahnite si duplikát faktúry.

Stiahnuť duplikát faktúry

Alebo vyplňte online formulár pre zaslanie duplikátu faktúry.

Zaslať duplikát faktúry
Samoodpočet

Ak je odberné miesto prístupné, odpočet vykonáva príslušný distribútor (podľa územnej pôsobnosti)*.

Každá distribučná spoločnosť umožňuje zákazníkom zadať aj samoodpočet prostredníctvom aplikácie, ktorú nájdete na ich stránkach.

Elektrina

Západoslovenská distribučná, a. s.

Nahlásiť samoodpočet

Stredoslovenská distribučná, a. s.

Nahlásiť samoodpočet

Východoslovenská distribučná, a. s.

Nahlásiť samoodpočet

Plyn

SPP – distribúcia, a. s.

Nahlásiť samoodpočet

* Výnimkou je odpočet plynu u zákazníkov s tarifou D1, u ktorých distribútor odpočet nerobí, ale vykonáva ho zákazník.

  • Produkty
    • Moje produkty
    • Pre domácnosti
    • Pre firmy
  • Faktúry a platby
    • Úhrada faktúry
    • Stav mojich platieb a nastavenia
    • Zmena nastavení
  • Žiadosti
    • Nová žiadosť
    • Stav mojich žiadostí
  • Blog
    • Úvod
    • Témy
    • Autori
Menu
  • Elektrina a plyn
  • Klimatizácia
  • Fotovoltika
  • Faktúry a platby
  • Žiadosti
  • Pomoc a podpora
  • Blog
ZSE
  • O spoločnosti
  • Investori
  • Udržateľnosť
  • Kariéra
  • Dodávatelia tovarov, služieb a prác
  • Oznamovanie nekalých praktík
  • Informácie o spracúvaní osobných údajov zákazníkov
Kontakty
  • Žiadosti a podpora
  • Poruchy a odstávky
  • Hlásenie poistnej udalosti
  • Všetky kontakty
English version
© 2025 Energetika Slovensko, a.s., všetky práva vyhradené.    Cookies