Nastavenia

Odhlásenie
  • Úvod
  • Produkty
  • Faktúry a platby
  • Žiadosti
  • Pomoc a podpora
Pomoc a podpora

Online účet

  • Úvod
  • Pomoc a podpora
  • Online účet
  • Úvod
  • Produkty
  • Faktúry a platby
  • Žiadosti
  • Podpora

Vyberte si

Problém s online účtom

Ak potrebujete pomôcť s vašim online účtom, vyplňte nasledovný online formulár.

Mám problém s online účtom
Neviem sa prihlásiť

Prehliadač nevyplní moje heslo automaticky, ako som zvyknutý

Z dôvodu bezpečnosti je potrebné pri prvom prihlásení do nového online účtu zadať vaše heslo manuálne. Následne už môžete využiť funkciu vášho prehliadača na zapamätanie hesla pre prihlasovanie v budúcnosti.

Zabudol som heslo

Ak si nepamätáte vaše heslo, na prihlasovacej obrazovke kliknite na tlačidlo „Zabudli ste heslo?“ a nechajte si heslo resetovať na nové.

Nesprávny spôsob prihlasovania

V prípade, že sa snažíte prihlásiť iným spôsobom, ako ste vykonali registráciu, zobrazí sa vám chybové hlásenie. Môže sa to napríklad stať, ak ste vykonali registráciu cez e-mail a heslo a teraz sa snažíte prihlásiť cez Google. Prosím, na prihlásenie použite taký spôsob, s akým ste si vytvorili registráciu.

Pri prihlásení som presmerovaný mimo zse.sk

Nová prihlasovacia stránka do online účtu začína: https://zseenergia.b2clogin.com/

Všetko je v poriadku, táto url je správna. Po úspešnom prihlásení budete presmerovaný späť na zse.sk.

Nevidím všetky odberné miesta

Ak vo svojom online účte spravujete viac zákazníkov, kliknite vpravo hore na vaše meno a v rozbaľovacom menu kliknite na položku „Zmeniť zákazníka„

Zaplatil som cez platobné tlačidlo, ale faktúra je stále neuhradená

Ak sa vám na úvodnej stránke zobrazuje oznam: „Všetko máte uhradené“, všetko v poriadku.

Na obrazovke „Stav platieb“ síce stále uvidíte neuhradenú faktúru, ale dôležité je, že evidujeme vašu platbu a teda celkovo máte „Na úhradu: 0,00 €“

Akonáhle nám prídu peniaze na náš účet a platba bude priradená k faktúre, zmení stav na uhradená a faktúra sa presunie do archívu na obrazovke „Všetky faktúry“.

Túto zmenu oproti starému zobrazeniu oceníte najmä vtedy, ak budete mať na odbernom mieste otvorených viac dokladov, prípadne preplatok alebo vopred uhradíte platbu navyše. Všetky tieto otvorené doklady a platby navyše spočítame a „Na úhradu“ vám zobrazíme iba jednu výslednú sumu, ktorú stačí uhradiť jednou platbou.

Neviem nájsť faktúru v PDF

Pre zobrazenie PDF kliknite najskôr na názov faktúry. Zobrazí sa vám stránka s detailom faktúry aj s PDF na stiahnutie.

PDF obsahujú iba vyúčtovacie faktúry. Preddavkové platby sa uhrádzajú podľa harmonogramu preddavkových platieb a nemajú každá vlastné PDF.

Výška preddavkov je uvedená ako „Neznáma“

Ak je výška preddavkov neznáma, znamená to, že aktuálne nemáte žiadny aktívny harmonogram preddavkových platieb.

Počkajte na vyúčtovaciu faktúru s novým harmonogramom preddavkových platieb.

Nevidím všetky moje žiadosti

V online účte uvidíte iba žiadosti, ktoré vykonáte cez online účet.

Nevidím žiadnu zmenu – som podnikateľ

Nový online účet je zatiaľ iba pre domácnosti. Ako podnikateľ môžete zatiaľ naďalej využívať pôvodný online účet.

  • Produkty
    • Moje produkty
    • Pre domácnosti
    • Pre firmy
  • Faktúry a platby
    • Úhrada faktúry
    • Stav mojich platieb a nastavenia
    • Zmena nastavení
  • Žiadosti
    • Nová žiadosť
    • Stav mojich žiadostí
  • Blog
    • Úvod
    • Témy
    • Autori
Menu
  • Elektrina a plyn
  • Klimatizácia
  • Fotovoltika
  • Faktúry a platby
  • Žiadosti
  • Pomoc a podpora
  • Blog
ZSE
  • O spoločnosti
  • Investori
  • Udržateľnosť
  • Kariéra
  • Dodávatelia tovarov, služieb a prác
  • Oznamovanie nekalých praktík
  • Ochrana osobných údajov
Kontakty
  • Žiadosti a podpora
  • Poruchy a odstávky
  • Hlásenie poistnej udalosti
  • Všetky kontakty
English version
© 2025 ZSE Energia, a.s., všetky práva vyhradené.    Cookies