Nastavenia

Odhlásenie
  • Úvod
  • Produkty
  • Faktúry a platby
  • Žiadosti
  • Pomoc a podpora
Pomoc a podpora

Upomienky

  • Úvod
  • Pomoc a podpora
  • Upomienky
  • Úvod
  • Produkty
  • Faktúry a platby
  • Žiadosti
  • Podpora

Vyberte si

Prišla mi upomienka, čo mám robiť?

Prihláste sa do vášho online účtu ZSE a zistite stav vašich platieb.

Zistiť stav platieb

Skontrolujte si stav vašich platieb a uhraďte faktúry po splatnosti.

Zobraziť neuhradené faktúry

Alebo vyplňte online formulár a my vám odpovieme.

Skonzultovať upomienku
Prišla mi pripomienka pred splatnosťou, čo mám robiť?

Prihláste sa do vášho online účtu ZSE a zistite stav vašich platieb.

Zistiť stav platieb

Skontrolujte si stav vašich platieb a uhraďte faktúry po splatnosti.

Zobraziť neuhradené faktúry

Alebo vyplňte online formulár a my vám odpovieme.

Skonzultovať pripomienku platby
Ako prebieha upomínanie

Čo je upomienka

Upomienka je výzva pre zákazníka na úhradu platby v prípade, že zaevidujeme pohľadávky po splatnosti.

  • Odporúčame vám okamžitú úhradu nedoplatku podľa informácií v upomienke, aby nedošlo k odpojeniu vášho odberného miesta od elektriny alebo plynu.
  • V prípade, že ste chýbajúcu platbu už uhradili, je možné, že platba nebola ešte pripísaná na náš účet. Kontaktujte nás a predložte doklad o úhrade. Podľa Obchodného zákonníka je peňažný záväzok splnený až pripísaním sumy na účet veriteľa v banke.

Ako príde upomienka

  • Prvú upomienku vám zvyčajne zašleme e-mailom alebo SMS, ak na vás evidujeme e-mailovú adresu alebo telefónne číslo.
  • Ak platbu neuhradíte, pošleme vám upomienku listom. Listové upomienky sú spoplatnené sumou 5,50 € pre domácnosti a 10 € pre podnikateľov.
  • Ak platbu neuhradíte ani v splatnosti uvedenej na upomienke, spustíme proces odpojenia odberného miesta. Predtým sa vám ešte pokúsime zatelefonovať alebo pošleme SMS, ak na vás evidujeme telefónne číslo.

Po odpojení

Ak požadujete opätovné pripojenie elektriny alebo plynu je potrebné uhradiť všetky nedoplatky a navyše poplatok za opätovné pripojenie.

  • V prípade elektriny je výška poplatku za pripojenie do distribučnej siete 92,66 €. Cenu určuje Úrad pre reguláciu sieťových odvetví (ÚRSO) na základe zákona č. 250/2012 Z. z. o regulácií v sieťových odvetviach.
  • V prípade plynu výšku poplatku za znovupripojenie uvádza cenník SPP distribúcia. Ak došlo k fyzickému prerušeniu, poplatok je 166,04 € (prerušenie 83,02 € + obnovenie 83,02 €). Ak nedošlo k fyzickému prerušeniu, poplatok je 119,02 € (prerušenie 83,02 € + obnovenie 36 €).

Ak sa nám neozvete, vystavíme vám vyúčtovaciu faktúru k ukončeniu odberu.

V oblasti vymáhania pohľadávok spolupracujeme s nasledovnými spoločnosťami:

McGrath & Arthur, s.r.o.
Patizánska 2
Bratislava 811 03
IČO: 35 962 836

Protourion Slovakia, s. r. o.
Kutlíkova 17
Bratislava 852 50
IČO: 36 752 681

Atradius Collections B.V., organizační složka
Karolinská 661/4
Praha 8, Karlín, 18600
Česká republika
IČO: 28377010

Aplikačný box[Pomohla Vam rada(rola: Neprihlaseny)]
  • Produkty
    • Moje produkty
    • Pre domácnosti
    • Pre firmy
  • Faktúry a platby
    • Úhrada faktúry
    • Stav mojich platieb a nastavenia
    • Zmena nastavení
  • Žiadosti
    • Nová žiadosť
    • Stav mojich žiadostí
  • Blog
    • Úvod
    • Témy
    • Autori
Menu
  • Elektrina a plyn
  • Klimatizácia
  • Fotovoltika
  • Faktúry a platby
  • Žiadosti
  • Pomoc a podpora
  • Blog
ZSE
  • O spoločnosti
  • Investori
  • Udržateľnosť
  • Kariéra
  • Dodávatelia tovarov, služieb a prác
  • Oznamovanie nekalých praktík
  • Ochrana osobných údajov
Kontakty
  • Žiadosti a podpora
  • Poruchy a odstávky
  • Hlásenie poistnej udalosti
  • Všetky kontakty
English version
© 2025 ZSE Energia, a.s., všetky práva vyhradené.    Cookies