Nastavenia

Odhlásenie
  • Úvod
  • Produkty
  • Faktúry a platby
  • Žiadosti
  • Pomoc a podpora
Pomoc a podpora

Servis fotovoltiky

  • Úvod
  • Pomoc a podpora
  • Servis fotovoltiky
  • Úvod
  • Produkty
  • Faktúry a platby
  • Žiadosti
  • Podpora

Vyberte si

Komu sú určené servisné služby k fotovoltike?

Servisné služby sú vhodné pre domácnosti aj pre firmy. Objednať si ich môžu len zákazníci s inštalovanou fotovoltikou od našej spoločnosti. V prípade aktívneho monitoringu je to fotovoltika inštalovaná od nás, ktorá disponuje systémom SolarEdge alebo systémom FusionSolar.

Prečo je profylaktická kontrola dôležitá?

Fotovoltická inštalácia je investíciou, ktorá môže prinášať dlhodobý úžitok – ak sa o ňu staráte správne. Opotrebovanie, znečistenie či poškodené komponenty však môžu výkon znížiť až o desiatky percent a ohroziť bezpečnosť. Preto je pravidelná údržba a kontrola nevyhnutná pre maximálny výkon a spoľahlivosť systému. Využitím termokamery dokonca možno predísť nebezpečným poruchám.

Prečo je dobrý aktívny monitoring fotovoltiky, keď si to viem pozrieť v aplikácii?

V prípade poruchy mnohí zákazníci o výpadku aj dlhšiu dobu nevedia. Aplikácia síce ukáže čísla, ale neanalyzuje ich a nehlási poruchu. My denne sledujeme odchýlky a chybové hlásenia v monitoringu, a veľa hlásení vieme odstrániť aj na diaľku v monitoringu.

Panely sa čistia samy dažďom, prečo by som platil čistenie?

V prípade, že sa povrch panelov zapráši a táto nečistota na paneloch ostane, môže výkon klesnúť aj o 20 %. Za normálnych okolností následný dážď panely zmyje, ale môže nastať dlhšie suché obdobie, ktoré spôsobí, že dážď už nedokáže panely spoľahlivo umyť, a vtedy je dobre panely umyť mechanicky aj s pomocou špeciálneho saponátu.

Ak majú panely na streche veľmi malý sklon alebo sú zašpinené vtáčím trusom, tak je potreba čistenia ešte akútnejšia. Množstvo usadenín je ovplyvnené aj prostredím, kde sa panely nachádzajú.

Ako prebieha objednávka servisu a kontroly?
  1. Vyplňteonline formuláralebo si rovno vyberte servisné riešenie a vyplňte online objednávku cez košík. Do niekoľkých dní vám zatelefonujeme, preveríme s vami vybrané servisné riešenie a dohodneme podpísanie Objednávky.
  2. Podpísanú objednávku administratívne spracujeme a následne vám zavolá servisný techník a dohodne si s vami termín vykonania servisu.
  3. Vykonanie servisu v dohodnutom termíne.
  4. Po vykonaní servisu vám vystavíme faktúru so splatnosťou 14 dní alebo v prípade splátok podľa priloženého splátkového kalendáru.
Ako prebieha objednávka služby aktívny monitoring?
  1. Vyplňteonline formuláralebo objednajte si službu priamocez košík na stránke. Do niekoľkých dní vám zatelefonujeme, preveríme s vami vybrané servisné riešenie a dohodneme podpísanie Dohody.
  2. Po podpise Dohody je služba účinná od prvého dňa nasledujúceho mesiaca po podpise Dohody. Služba sa dojednáva na dobu neurčitú.


  • Produkty
    • Moje produkty
    • Pre domácnosti
    • Pre firmy
  • Faktúry a platby
    • Úhrada faktúry
    • Stav mojich platieb a nastavenia
    • Zmena nastavení
  • Žiadosti
    • Nová žiadosť
    • Stav mojich žiadostí
  • Blog
    • Úvod
    • Témy
    • Autori
Menu
  • Elektrina a plyn
  • Klimatizácia
  • Fotovoltika
  • Faktúry a platby
  • Žiadosti
  • Pomoc a podpora
  • Blog
ZSE
  • O spoločnosti
  • Investori
  • Udržateľnosť
  • Kariéra
  • Dodávatelia tovarov, služieb a prác
  • Oznamovanie nekalých praktík
  • Informácie o spracúvaní osobných údajov zákazníkov
Kontakty
  • Žiadosti a podpora
  • Poruchy a odstávky
  • Hlásenie poistnej udalosti
  • Všetky kontakty
English version
© 2025 Energetika Slovensko, a.s., všetky práva vyhradené.    Cookies