Prepis plynu – nový odberateľ

Možnosti ako podať žiadosť

E-mailom alebo poštou
Krok 1.
Pripravte si

Vyplňte, vytlačte a podpíšte:

Krok 2.
Napíšte nám

Žiadosť pošlite e‑mailom z e‑mailovej adresy, ktorú máte u nás nahlásenú na adresu:

kontakt@zse.sk

alebo žiadosť pošlite poštou na adresu:

ZSE Energia, a.s., P.O.Box 325, 810 00 Bratislava 1

Krok 3.
Pôvodný odberateľ podá žiadosť

Informujte pôvodného odberateľa o spustenom prepise a nutnosti podať žiadosť.

Žiadosť je potrebné podať najneskôr do 5 pracovných dní. V opačnom prípade nebude prepis vykonaný.

Krok 4.
Vašu žiadosť spracujeme

O výsledku spracovania vás budeme informovať e-mailom alebo listom.

Krok 5.
Po prepise

V prípade úspešného prepisu vám do niekoľkých dní pošleme harmonogram preddavkových platieb.

Aplikačný box[Pomohla Vam rada]
Telefonicky
Krok 1.
Pripravte si

Pripravte si adresu POD odberného miesta, ktoré chcete prepísať. Ak ste už našim zákazníkom, pripravte si aj vaše zákaznícke číslo.

Krok 2.
Zavolajte nám

Pre urýchlenie vybavenia žiadosti vám odporúčame, aby ste volali spolu so zákazníkom, z ktorého požadujete elektrinu prepísať, ale nie je to nevyhnutné. 

Zákaznícka linka je tu pre vás počas pracovných dní od 7:00 do 19:00.

Najrýchlejšie sa k nám dovoláte od 11:00 do 16:00.

Krok 3.
Pôvodný odberateľ podá žiadosť

Dajte nám k telefónu pôvodného zákazníka.

Ak to nie je možné, je potrebné, aby pôvodný zákazník potvrdil prepis a podal žiadosť najneskôr do 5 pracovných dní. Ak pôvodný zákazník nepodá žiadosť, prepis sa nezrealizuje a pôvodná zmluva zostane v platnosti.

Krok 4.
Vašu žiadosť spracujeme

O výsledku spracovania vás budeme informovať e-mailom alebo listom.

Krok 5.
Po prepise

V prípade úspešného prepisu vám do niekoľkých dní pošleme harmonogram preddavkových platieb.

Aplikačný box[Pomohla Vam rada]

Osobne
Krok 1.
Pripravte si

Pripravte si občiansky preukazadresu a POD odberného miesta, ktoré chcete prepísať.

Krok 2.
Navštívte nás

Radi vás privítame v našich ZSE Centrách. Stretnutie si môžete rezervovať na presný termín.

Krok 3.
Pôvodný odberateľ podá žiadosť

Informujte pôvodného odberateľa o spustenom prepise a nutnosti podať žiadosť.

Žiadosť je potrebné podať najneskôr do 5 pracovných dní. V opačnom prípade nebude prepis vykonaný.

Krok 4.
Vašu žiadosť spracujeme

O výsledku spracovania vás budeme informovať e-mailom alebo listom.

Krok 5.
Po prepise

V prípade úspešného prepisu vám do niekoľkých dní pošleme harmonogram preddavkových platieb.

Aplikačný box[Pomohla Vam rada]

Chcem sa poradiť

Aplikačný box[Chat button LiveAgent]

Zobraziť kontakty