Nastavenia

Odhlásenie
  • Úvod
  • Produkty
  • Faktúry a platby
  • Žiadosti
  • Kontakty
  • Blog
Pomoc a podpora

Riešenie problémov s faktúrami a platbami

  • Úvod
  • Pomoc a podpora
  • Riešenie problémov s faktúrami a platbami
  • Úvod
  • Produkty
  • Faktúry a platby
  • Žiadosti
  • Kontakty

Vyberte tému

Neprišla mi faktúra

Kontrola faktúr

Faktúry a preddavkové platby si môžete skontrolovať vo vašom online účte. Môžete si tiež stiahnuť faktúru vo formáte pdf, skontrolovať alebo zmeniť nastavenie elektronickej faktúry a nastavenie korešpondenčnej adresy.

Zobraziť moje faktúry

Typické príčiny nedoručenia faktúry

  • Faktúru sme zaslali na adresu, kde už nebývate. Nahláste nám novú korešpondenčnú adresu.
  • E-mail s e-faktúrou bol vaším poskytovateľom e-mailovej služby zaradený do priečinka SPAM. Skontrolujte priečinok SPAM.
  • E-mail nebolo možné doručiť, pretože máte plnú schránku. Vyčistite svoju e-mailovú schránku.
  • E-mail nebolo možné doručiť, pretože vaša e-mailová adresa bola zrušená. Nahláste nám váš nový e-mail.

Ak požadujete doposlať chýbajúcu faktúru,kontaktujte nás.

Aplikačný box[Pomohla Vam rada]
Prišla mi upomienka

Ak vám prišla upomienka, odporúčame vám okamžitú úhradu nedoplatku podľa informácií v upomienke, aby nedošlo k odpojeniu vášho odberného miesta od elektriny alebo plynu.

V prípade, že ste chýbajúcu platbu už uhradili, je možné, že platba nebola ešte pripísaná na náš účet. Kontaktujte nás a predložte doklad o úhrade. Podľa Obchodného zákonníka je peňažný záväzok splnený až pripísaním sumy na účet veriteľa v banke.

Viac o upomienkach
Aplikačný box[Pomohla Vam rada]
Prečo mám nedoplatok

Typické prípady, kedy vznikne nedoplatok

  • Vaša spotreba sa počas roka výrazne zmenila, napríklad kúpou nového spotrebiča alebo zariadenia do domácnosti, narodením dieťaťa a podobne, ale preddavky ste nezvýšili.
  • Odpočet spotreby bol vykonaný odhadom, pričom skutočná spotreba bola nižšia. Ak je stav na vašom elektromere alebo plynomere nižší ako stav na faktúre, môžete podať reklamáciu.
  • Váš elektromer je pokazený, napríklad meria spotrebu, aj keď je všetko v domácnosti vypnuté. Môžete podať reklamáciu na PDS (Prevádzkovateľ distribučnej sústavy). V prípade neoprávnenej reklamácie zaplatíte poplatok za preskúšanie elektromera.
Aplikačný box[Pomohla Vam rada]

Chcem sa poradiť

Aplikačný box[Chat button LiveAgent]

Zobraziť kontakty

  • Produkty
    • Moje produkty
    • Pre domácnosti
    • Pre firmy
  • Faktúry a platby
    • Úhrada faktúry
    • Stav mojich platieb a nastavenia
    • Zmena nastavení
  • Žiadosti
    • Nová žiadosť
    • Stav mojich žiadostí
  • Blog
    • Úvod
    • Témy
    • Autori
Menu
  • Elektrina a plyn
  • Klimatizácia
  • Fotovoltika
  • Faktúry a platby
  • Žiadosti
  • Pomoc a podpora
  • Blog
ZSE
  • O spoločnosti
  • Investori
  • Udržateľnosť
  • Kariéra
  • Dodávatelia tovarov, služieb a prác
  • Oznamovanie nekalých praktík
  • Ochrana osobných údajov
Kontakty
  • Online žiadosti
  • Poruchy a odstávky
  • Hlásenie poistnej udalosti
  • Všetky kontakty
English version
© 2025 ZSE Energia, a.s., všetky práva vyhradené.    Cookies