Prepis elektriny – pôvodný odberateľ

Krok 1.
Vyplňte žiadosť

K vyplneniu online žiadosti budete potrebovať online účet. Ak ešte online účet nemáte, zaregistrujte sa. Je to jednoduché a bezplatné. Nemusíte nikam chodiť ani telefonovať.

Pred spustením žiadosti:

  • Uhraďte všetky faktúry a preddavkové platby k prepisovanému odbernému miestu. Faktúry a platby môžete skontrolovať vo vašom online účte. Všetky uhradené preddavkové platby vám budú zaúčtované vo vyúčtovacej faktúre po dokončení prepisu.
  • Zistite stav elektromera (iba ak nemáte smartmeter). Stav elektromera odčítajte bez desatinného miesta. V prípade dvojtarifného elektromera odčítajte stav vo vysokej aj v nízkej tarife. Od uvedeného stavu elektromera sa bude počítať spotreba novému odberateľovi. Uvedený aktuálny stav elektromera je odporúčací a teda k akceptovaniu stavu elektromera dôjde až po odsúhlasení zo strany prevádzkovateľa distribučnej sústavy. Ak máte smartmeter – inteligentný elektromer, tak stav elektromera nenahlasujte, bude automaticky odčítaný na diaľku prevádzkovateľom distribučnej sústavy. Viac o smartmetroch
  • Zistite e-mail a mobil nového odberateľa. Po podaní žiadosti pošleme novému odberateľovi e-mail a SMS pre potvrdenie prepisu. Stav spracovania žiadosti môžete sledovať vo vašom online účte.
Krok 2.
Nový odberateľ potvrdí žiadosť

Nový odberateľ:

  • klikne na odkaz v notifikačnom e-maile so žiadosťou o prepis,
  • prihlási sa do svojho online účtu,
  • potvrdí stav elektromera ku dňu prepisu,
  • nastaví si zmluvné podmienky a vyjadrí súhlas s novou zmluvou,
  • ak je to úplne nový zákazník, priloží sken alebo fotografiu občianskeho preukazu (prednú aj zadnú stranu).

Žiadosť je potrebné potvrdiť najneskôr do 14 dní. V opačnom prípade bude žiadosť o prepis automaticky zrušená.

Krok 3.
Vašu žiadosť spracujeme

Žiadosť obvykle spracujeme automaticky do niekoľkých hodín. O spracovaní žiadosti budeme pôvodného aj nového zákazníka informovať e-mailom.

Krok 4.
Po prepise

Pôvodný odberateľ:

  • V prípade úspešného prepisu vám zašleme vyúčtovaciu faktúru k ukončeniu zmluvy.
  • Po úhrade vyúčtovacej faktúry si nezabudnite zrušiť trvalý príkaz na úhradu platieb za elektrinu alebo nastavenú platbu inkasom.

Nový odberateľ:

  • Do niekoľkých dní vám pošleme harmonogram preddavkových platieb.
Aplikačný box[Pomohla Vam rada]

Ďalšie možnosti ako podať žiadosť

E-mailom alebo poštou
Krok 1.
Vyplňte žiadosť

Vyplňte, vytlačte a podpíšte:

  • Žiadosť o ukončenie zmluvy zo združenej dodávky elektriny dohodou – zmena odberateľa
  • Žiadosť o ukončenie zmluvy zo združenej dodávky elektriny dohodou – zmena odberateľa

Pred zaslaním žiadosti:

  • Uhraďte všetky faktúry a preddavkové platby k prepisovanému odbernému miestu. Faktúry a platby môžete skontrolovať vo vašom online účte. Všetky uhradené preddavkové platby vám budú zaúčtované vo vyúčtovacej faktúre po dokončení prepisu.
  • Zistite stav elektromera (iba ak nemáte smartmeter). Stav elektromera odčítajte bez desatinného miesta. V prípade dvojtarifného elektromera odčítajte stav vo vysokej aj v nízkej tarife. Od uvedeného stavu elektromera sa bude počítať spotreba novému odberateľovi. Uvedený aktuálny stav elektromera je odporúčací a teda k akceptovaniu stavu elektromera dôjde až po odsúhlasení zo strany prevádzkovateľa distribučnej sústavy. Ak máte smartmeter – inteligentný elektromer, tak stav elektromera nenahlasujte, bude automaticky odčítaný na diaľku prevádzkovateľom distribučnej sústavy. Viac o smartmetroch
Krok 2.
Napíšte nám

Žiadosť pošlite e‑mailom z e‑mailovej adresy, ktorú máte u nás nahlásenú na adresu:

kontakt@zse.sk

alebo žiadosť pošlite poštou na adresu:

ZSE Energia, a.s., P.O.Box 325, 810 00 Bratislava 1

Krok 3.
Nový odberateľ podpíše zmluvu

Informujte nového odberateľa o spustenom prepise a nutnosti podpísať novú zmluvu.

Zmluvu je potrebné podpísať najneskôr do 5 pracovných dní. V opačnom prípade bude žiadosť o prepis automaticky zrušená.

Krok 4.
Vašu žiadosť spracujeme

O výsledku spracovania vás budeme informovať e-mailom alebo listom.

Krok 5.
Po prepise
  • V prípade úspešného prepisu vám zašleme vyúčtovaciu faktúru k ukončeniu zmluvy.
  • Po úhrade vyúčtovacej faktúry si nezabudnite zrušiť trvalý príkaz na úhradu platieb za elektrinu alebo nastavenú platbu inkasom.
Aplikačný box[Pomohla Vam rada]
Telefonicky
Krok 1.
Pripravte si
  • Uhraďte všetky faktúry a preddavkové platby k prepisovanému odbernému miestu. Faktúry a platby môžete skontrolovať vo vašom online účte. Všetky uhradené preddavkové platby vám budú zaúčtované vo vyúčtovacej faktúre po dokončení prepisu.
  • Pripravte si vaše zákaznícke čísloadresu a EIC odberného miesta, ktoré chcete prepísať.
  • Zistite stav elektromera (iba ak nemáte smartmeter). Stav elektromera odčítajte bez desatinného miesta. V prípade dvojtarifného elektromera odčítajte stav vo vysokej aj v nízkej tarife. Od uvedeného stavu elektromera sa bude počítať spotreba novému odberateľovi. Uvedený aktuálny stav elektromera je odporúčací a teda k akceptovaniu stavu elektromera dôjde až po odsúhlasení zo strany prevádzkovateľa distribučnej sústavy. Ak máte smartmeter – inteligentný elektromer, tak stav elektromera nenahlasujte, bude automaticky odčítaný na diaľku prevádzkovateľom distribučnej sústavy. Viac o smartmetroch
Krok 2.
Zavolajte nám

Pre urýchlenie vybavenia žiadosti vám odporúčame, aby ste volali spolu s novým zákazníkom, na ktorého požadujete elektrinu prepísať, ale nie je to nevyhnutné. Najskôr budeme rozprávať s vami a zaevidujeme vašu požiadavku.

Zákaznícka linka je tu pre vás počas pracovných dní od 7:00 do 19:00.

Najrýchlejšie sa k nám dovoláte od 11:00 do 16:00.

Krok 3.
Nový odberateľ potvrdí žiadosť

Dajte nám k telefónu nového zákazníka. Dohodneme si zmluvné podmienky.

Ak to nie je možné, je potrebné, aby nový zákazník potvrdil prepis a požiadal o uzavretie zmluvy najneskôr do 5 pracovných dní. Ak tak nový zákazník neurobí, prepis sa nezrealizuje a pôvodná zmluva zostane v platnosti.

Po úspešnej zmene preddavkov vám do niekoľkých dní pošleme nový harmonogram preddavkových platieb.

Krok 4.
Vašu žiadosť spracujeme

O výsledku spracovania vás budeme informovať e-mailom alebo listom.

Krok 5.
Po prepise
  • V prípade úspešného prepisu vám zašleme vyúčtovaciu faktúru k ukončeniu zmluvy.
  • Po úhrade vyúčtovacej faktúry si nezabudnite zrušiť trvalý príkaz na úhradu platieb za elektrinu alebo nastavenú platbu inkasom.
Aplikačný box[Pomohla Vam rada]
Osobne
Krok 1.
Pripravte si

Pred návštevou:

  • Uhraďte všetky faktúry a preddavkové platby k prepisovanému odbernému miestu. Faktúry a platby môžete skontrolovať vo vašom online účte. Všetky uhradené preddavkové platby vám budú zaúčtované vo vyúčtovacej faktúre po dokončení prepisu.
  • Zistite stav elektromera (iba ak nemáte smartmeter). Stav elektromera odčítajte bez desatinného miesta. V prípade dvojtarifného elektromera odčítajte stav vo vysokej aj v nízkej tarife. Od uvedeného stavu elektromera sa bude počítať spotreba novému odberateľovi. Uvedený aktuálny stav elektromera je odporúčací a teda k akceptovaniu stavu elektromera dôjde až po odsúhlasení zo strany prevádzkovateľa distribučnej sústavy. Ak máte smartmeter – inteligentný elektromer, tak stav elektromera nenahlasujte, bude automaticky odčítaný na diaľku prevádzkovateľom distribučnej sústavy. Viac o smartmetroch
Krok 2.
Navštívte nás

Radi vás privítame v našich ZSE Centrách. Stretnutie si môžete rezervovať na presný termín.

Krok 3.
Nový odberateľ podpíše zmluvu

Informujte nového odberateľa o spustenom prepise a nutnosti podpísať novú zmluvu. 

Zmluvu je potrebné podpísať najneskôr do 5 pracovných dní. V opačnom prípade bude žiadosť o prepis automaticky zrušená.

Krok 4.
Vašu žiadosť spracujeme

O výsledku spracovania vás budeme informovať e-mailom alebo listom.

Krok 5.
Po prepise
  • V prípade úspešného prepisu vám zašleme vyúčtovaciu faktúru k ukončeniu zmluvy.
  • Po úhrade vyúčtovacej faktúry si nezabudnite zrušiť trvalý príkaz na úhradu platieb za elektrinu alebo nastavenú platbu inkasom.
Aplikačný box[Pomohla Vam rada]

Chcem sa poradiť

Aplikačný box[Chat button LiveAgent]

Zobraziť kontakty