Nastavenia

Odhlásenie
  • Úvod
  • Produkty
  • Faktúry a platby
  • Žiadosti
  • Kontakty
  • Blog
Pomoc a podpora

Prepis plynu – pôvodný odberateľ

  • Úvod
  • Pomoc a podpora
  • Prepis plynu - pôvodný odberateľ
  • Úvod
  • Produkty
  • Faktúry a platby
  • Žiadosti
  • Kontakty
Krok 1.
Vyplňte žiadosť
Podať online žiadosťĎalšie možnosti ako podať žiadosť

K vyplneniu online žiadosti budete potrebovať online účet. Ak ešte online účet nemáte, zaregistrujte sa. Je to jednoduché a bezplatné. Nemusíte nikam chodiť ani telefonovať.

Vytvoriť online účet

Pred spustením žiadosti:

  • Uhraďte všetky faktúry a preddavkové platby k prepisovanému odbernému miestu. Faktúry a platby môžete skontrolovať vo vašom online účte. Všetky uhradené preddavkové platby vám budú zaúčtované vo vyúčtovacej faktúre po dokončení prepisu.
  • Zistite stav plynomera. Stav plynomera odčítajte bez desatinného miesta. Od uvedeného stavu plynomera sa bude počítať spotreba novému odberateľovi.
  • Zistite e-mail a mobil nového odberateľa. Po podaní žiadosti pošleme novému odberateľovi e-mail a SMS pre potvrdenie prepisu. Stav spracovania žiadosti môžete sledovať vo vašom online účte.
Krok 2.
Nový odberateľ potvrdí žiadosť

Nový odberateľ:

  • klikne na odkaz v notifikačnom e-maile so žiadosťou o prepis,
  • prihlási sa do svojho online účtu,
  • potvrdí stav elektromera ku dňu prepisu,
  • nastaví si zmluvné podmienky a vyjadrí súhlas s novou zmluvou,
  • ak je to úplne nový zákazník, priloží sken alebo fotografiu občianskeho preukazu (prednú aj zadnú stranu).

Žiadosť je potrebné potvrdiť najneskôr do 14 dní. V opačnom prípade bude žiadosť o prepis automaticky zrušená.

Krok 3.
Vašu žiadosť spracujeme

Žiadosť obvykle spracujeme automaticky do niekoľkých hodín. O spracovaní žiadosti budeme pôvodného aj nového zákazníka informovať e-mailom.

Krok 4.
Po prepise

Pôvodný odberateľ:

  • V prípade úspešného prepisu vám zašleme vyúčtovaciu faktúru k ukončeniu zmluvy.
  • Po úhrade vyúčtovacej faktúry si nezabudnite zrušiť trvalý príkaz na úhradu platieb za plyn alebo nastavenú platbu inkasom.

Nový odberateľ:

  • Do niekoľkých dní vám pošleme harmonogram preddavkových platieb.
Aplikačný box[Pomohla Vam rada]

Ďalšie možnosti ako podať žiadosť

E-mailom alebo poštou
Krok 1.
Vyplňte žiadosť

Vyplňte, vytlačte a podpíšte:

  • Žiadosť o ukončenie zmluvy o združenej dodávke plynu dohodou – zmena odberateľa
    • platná od 01. 04. 2024
  • Žiadosť o ukončenie zmluvy o združenej dodávke plynu dohodou – zmena odberateľa
    • platná od 01. 04. 2024

Pred zaslaním žiadosti:

  • Uhraďte všetky faktúry a preddavkové platby k prepisovanému odbernému miestu. Faktúry a platby môžete skontrolovať vo vašom online účte. Všetky uhradené preddavkové platby vám budú zaúčtované vo vyúčtovacej faktúre po dokončení prepisu.
  • Zistite stav plynomera. Stav plynomera odčítajte bez desatinného miesta. Od uvedeného stavu plynomera sa bude počítať spotreba novému odberateľovi. 
Krok 2.
Napíšte nám

Žiadosť pošlite e‑mailom z e‑mailovej adresy, ktorú máte u nás nahlásenú na adresu:

kontakt@zse.sk

alebo žiadosť pošlite poštou na adresu:

ZSE Energia, a.s., P.O.Box 325, 810 00 Bratislava 1

Krok 3.
Nový odberateľ podpíše zmluvu

Informujte nového odberateľa o spustenom prepise a nutnosti podpísať novú zmluvu.

Zmluvu je potrebné podpísať najneskôr do 5 pracovných dní. V opačnom prípade bude žiadosť o prepis automaticky zrušená.

Krok 4.
Vašu žiadosť spracujeme

O výsledku spracovania vás budeme informovať e-mailom alebo listom.

Krok 5.
Po prepise
  • V prípade úspešného prepisu vám zašleme vyúčtovaciu faktúru k ukončeniu zmluvy.
  • Po úhrade vyúčtovacej faktúry si nezabudnite zrušiť trvalý príkaz na úhradu platieb za plyn alebo nastavenú platbu inkasom.
Aplikačný box[Pomohla Vam rada]
Telefonicky
Krok 1.
Pripravte si
  • Uhraďte všetky faktúry a preddavkové platby k prepisovanému odbernému miestu. Faktúry a platby môžete skontrolovať vo vašom online účte. Všetky uhradené preddavkové platby vám budú zaúčtované vo vyúčtovacej faktúre po dokončení prepisu.
  • Pripravte si vaše zákaznícke číslo, adresu a POD odberného miesta, ktoré chcete prepísať.
  • Zistite stav plynomera. Stav plynomera odčítajte bez desatinného miesta. Od uvedeného stavu plynomera sa bude počítať spotreba novému odberateľovi.
Krok 2.
Zavolajte nám

Pre urýchlenie vybavenia žiadosti vám odporúčame, aby ste volali spolu s novým zákazníkom, na ktorého požadujete elektrinu prepísať, ale nie je to nevyhnutné. Najskôr budeme rozprávať s vami a zaevidujeme vašu požiadavku.

Volať 0850 111 555

Zákaznícka linka je tu pre vás počas pracovných dní od 7:00 do 17:00.

Krok 3.
Nový odberateľ potvrdí žiadosť

Dajte nám k telefónu nového zákazníka. Dohodneme si zmluvné podmienky.

Ak to nie je možné, je potrebné, aby nový zákazník potvrdil prepis a požiadal o uzavretie zmluvy najneskôr do 5 pracovných dní. Ak tak nový zákazník neurobí, prepis sa nezrealizuje a pôvodná zmluva zostane v platnosti.

Po úspešnej zmene preddavkov vám do niekoľkých dní pošleme nový harmonogram preddavkových platieb.

Krok 4.
Vašu žiadosť spracujeme

O výsledku spracovania vás budeme informovať e-mailom alebo listom.

Krok 5.
Po prepise
  • V prípade úspešného prepisu vám zašleme vyúčtovaciu faktúru k ukončeniu zmluvy.
  • Po úhrade vyúčtovacej faktúry si nezabudnite zrušiť trvalý príkaz na úhradu platieb za plynalebo nastavenú platbu inkasom.
Aplikačný box[Pomohla Vam rada]
Osobne
Krok 1.
Pripravte si

Vytlačte, vyplňte a podpíšte:

  • Žiadosť o ukončenie zmluvy o združenej dodávke plynu dohodou – zmena odberateľa
    • platná od 01. 04. 2024
  • Žiadosť o ukončenie zmluvy o združenej dodávke plynu dohodou – zmena odberateľa
    • platná od 01. 04. 2024

Pred návštevou:

  • Uhraďte všetky faktúry a preddavkové platby k prepisovanému odbernému miestu. Faktúry a platby môžete skontrolovať vo vašom online účte. Všetky uhradené preddavkové platby vám budú zaúčtované vo vyúčtovacej faktúre po dokončení prepisu.
  • Zistite stav plynomera. Stav plynomera odčítajte bez desatinného miesta. Od uvedeného stavu plynomera sa bude počítať spotreba novému odberateľovi.
Krok 2.
Navštívte nás

Radi vás privítame v našich ZSE Centrách. Stretnutie si môžete rezervovať na presný termín.

Zobraziť ZSE Centrá
Krok 3.
Nový odberateľ podpíše zmluvu

Informujte nového odberateľa o spustenom prepise a nutnosti podpísať novú zmluvu. 

Zmluvu je potrebné podpísať najneskôr do 5 pracovných dní. V opačnom prípade bude žiadosť o prepis automaticky zrušená.

Krok 4.
Vašu žiadosť spracujeme

O výsledku spracovania vás budeme informovať e-mailom alebo listom.

Krok 5.
Po prepise
  • V prípade úspešného prepisu vám zašleme vyúčtovaciu faktúru k ukončeniu zmluvy.
  • Po úhrade vyúčtovacej faktúry si nezabudnite zrušiť trvalý príkaz na úhradu platieb za plyn alebo nastavenú platbu inkasom.
Aplikačný box[Pomohla Vam rada]

Chcem sa poradiť

Aplikačný box[Chat button LiveAgent]

Zobraziť kontakty

  • Produkty
    • Moje produkty
    • Pre domácnosti
    • Pre firmy
  • Faktúry a platby
    • Úhrada faktúry
    • Stav mojich platieb a nastavenia
    • Zmena nastavení
  • Žiadosti
    • Nová žiadosť
    • Stav mojich žiadostí
  • Blog
    • Úvod
    • Témy
    • Autori
Menu
  • Elektrina a plyn
  • Klimatizácia
  • Fotovoltika
  • Faktúry a platby
  • Žiadosti
  • Pomoc a podpora
  • Blog
ZSE
  • O spoločnosti
  • Investori
  • Udržateľnosť
  • Kariéra
  • Dodávatelia tovarov, služieb a prác
  • Oznamovanie nekalých praktík
  • Ochrana osobných údajov
Kontakty
  • Online žiadosti
  • Poruchy a odstávky
  • Hlásenie poistnej udalosti
  • Všetky kontakty
English version
© 2025 ZSE Energia, a.s., všetky práva vyhradené.    Cookies