/

Ukončenie dodávky elektriny po zosnulom

Ak chcete ukončiť dodávku elektriny, môžete požiadať o ukončenie odberu po zosnulom.

Možnosti ako podať žiadosť

1.

Pripravte si

  • zákaznícke číslo zosnulého zákazníka
  • adresu odberného miesta
  • stav elektromera (iba ak nemáte smartmeter) - Stav elektromera odčítajte bez desatinného miesta. V prípade dvojtarifného elektromera odčítajte stav vo vysokej aj v nízkej tarife. Uvedený aktuálny stav elektromera je odporúčací a teda k akceptovaniu stavu elektromera dôjde až po odsúhlasení zo strany prevádzkovateľa distribučnej sústavy. Ak máte smartmeter - inteligentný elektromer, tak stav elektromera nenahlasujte, bude automaticky odčítaný na diaľku prevádzkovateľom distribučnej sústavy. Viac o smartmetroch

Jeden z dokumentov:

  • Úmrtný list, 
  • Oznámenie o úmrtí odberateľa,
  • právoplatné Rozhodnutie súdu o vyhlásení za mŕtveho,
  • právoplatné Osvedčenie o dedičstve alebo Uznesenie o dedičstve.
2.

Napíšte nám

Požiadavku na ukončenie dodávky elektriny spolu s dokladom o úmrtí pošlite e‑mailom na adresu:

kontakt@zse.sk

alebo žiadosť pošlite poštou na adresu:

ZSE Energia, a.s., P.O.Box 325, 810 00 Bratislava 1

3.

Vašu žiadosť spracujeme

Žiadosť obvykle spracujeme do 30 dní od jej prijatia.

4.

Po ukončení dodávky elektriny

  • V prípade úspešného ukončenia dodávky elektriny vám zašleme vyúčtovaciu faktúru k ukončeniu zmluvy na adresu, ktorú uvediete v žiadosti. V prípade preplatku predložte Osvedčenie o dedičskom konaní. Ak dedičské konanie ešte neskončilo, odporúčame vám oznámiť príslušnému notárovi prejednávajúcemu dedičské konanie existenciu preplatku po zosnulom a po ukončení dedičského konania nám predložte Osvedčenie o dedičskom konaní. V prípade, ak je viac dedičov a preplatok nebol zahrnutý do dedičského konania, predložte súhlasy ostatných dedičov s vyplatením preplatku vám.
  • Nezabudnite odhlásiť úhradu poplatkov RTVS. Pre odhlásenie poplatkov RTVS potrebujete poslednú vyúčtovaciu faktúru elektriny.

Pomohla vám táto rada?

Áno Nie

1.

Pripravte si

  • zákaznícke číslo zosnulého zákazníka
  • adresu odberného miesta
  • stav elektromera (iba ak nemáte smartmeter) - Stav elektromera odčítajte bez desatinného miesta. V prípade dvojtarifného elektromera odčítajte stav vo vysokej aj v nízkej tarife. Uvedený aktuálny stav elektromera je odporúčací a teda k akceptovaniu stavu elektromera dôjde až po odsúhlasení zo strany prevádzkovateľa distribučnej sústavy. Ak máte smartmeter - inteligentný elektromer, tak stav elektromera nenahlasujte, bude automaticky odčítaný na diaľku prevádzkovateľom distribučnej sústavy. Viac o smartmetroch

Jeden z dokumentov:

  • Úmrtný list, 
  • Oznámenie o úmrtí odberateľa,
  • právoplatné Rozhodnutie súdu o vyhlásení za mŕtveho,
  • právoplatné Osvedčenie o dedičstve alebo Uznesenie o dedičstve.
2.

Navštívte nás

Naše ZSE Centrá sú tu pre vás.

Rezervovať termín  
3.

Vašu žiadosť spracujeme

Žiadosť obvykle spracujeme do 2 pracovných dní.

4.

Po ukončení dodávky elektriny

  • V prípade úspešného ukončenia dodávky elektriny vám zašleme vyúčtovaciu faktúru k ukončeniu zmluvy na adresu, ktorú uvediete v žiadosti. V prípade preplatku predložte Osvedčenie o dedičskom konaní. Ak dedičské konanie ešte neskončilo, odporúčame vám oznámiť príslušnému notárovi prejednávajúcemu dedičské konanie existenciu preplatku po zosnulom a po ukončení dedičského konania nám predložte Osvedčenie o dedičskom konaní. V prípade, ak je viac dedičov a preplatok nebol zahrnutý do dedičského konania, predložte súhlasy ostatných dedičov s vyplatením preplatku vám.
  • Nezabudnite odhlásiť úhradu poplatkov RTVS. Pre odhlásenie poplatkov RTVS potrebujete poslednú vyúčtovaciu faktúru elektriny.

Pomohla vám táto rada?

Áno Nie

Chcete sa niečo opýtať?

Zobraziť kontakty