Prepis elektriny s odberom aj výrobou elektriny v ZSE
Možnosti ako podať žiadosť
E-mailom alebo poštou
Krok 1.
Pripravte si
Vyplňte, vytlačte a podpíšte:
- Žiadosť o zmenu odberateľa na odbernom mieste – prepis
- Žiadosť o zmenu odberateľa na odbernom mieste – prepis
Je nevyhnutné, aby žiadosť podpísal pôvodný aj nový odberateľ.
Pred zaslaním žiadosti:
- Pôvodný odberateľ – uhraďte všetky faktúry a preddavkové platby k prepisovanému odbernému miestu. Faktúry a platby môžete skontrolovať vo vašom online účte. Všetky uhradené preddavkové platby vám budú zaúčtované vo vyúčtovacej faktúre po dokončení prepisu.
Krok 2.
Napíšte nám
Žiadosť pošlite e‑mailom z e‑mailovej adresy, ktorú máte u nás nahlásenú na adresu:
alebo žiadosť pošlite poštou na adresu:
ZSE Energia, a.s., P.O.Box 325, 810 00 Bratislava 1
Krok 3.
Vašu žiadosť spracujeme
Krok 4.
Podajte žiadosť o Postúpenie práv a povinností
Postupujte podľa pokynov na stránke prevádzkovateľa distribučnej sústavy.
Krok 5.
Po prepise
Pôvodný odberateľ:
- V prípade úspešného prepisu vám zašleme vyúčtovaciu faktúru k ukončeniu zmluvy.
- Po úhrade vyúčtovacej faktúry si nezabudnite zrušiť trvalý príkaz na úhradu platieb za elektrinu alebo nastavenú platbu inkasom.
Nový odberateľ:
- Do niekoľkých dní vám pošleme harmonogram preddavkových platieb.
Aplikačný box[Pomohla Vam rada]
Osobne
Krok 1.
Pripravte si
Vyplňte, vytlačte a podpíšte:
- Žiadosť o zmenu odberateľa na odbernom mieste – prepis
- Žiadosť o zmenu odberateľa na odbernom mieste – prepis
Je nevyhnutné, aby žiadosť podpísal pôvodný aj nový odberateľ.
Pred návštevou:
- Pôvodný odberateľ – uhraďte všetky faktúry a preddavkové platby k prepisovanému odbernému miestu. Faktúry a platby môžete skontrolovať vo vašom online účte. Všetky uhradené preddavkové platby vám budú zaúčtované vo vyúčtovacej faktúre po dokončení prepisu.
- Zistite stav elektromera (iba ak nemáte smartmeter). Stav elektromera odčítajte bez desatinného miesta. V prípade dvojtarifného elektromera odčítajte stav vo vysokej aj v nízkej tarife. Od uvedeného stavu elektromera sa bude počítať spotreba novému odberateľovi. Uvedený aktuálny stav elektromera je odporúčací a teda k akceptovaniu stavu elektromera dôjde až po odsúhlasení zo strany prevádzkovateľa distribučnej sústavy. Ak máte smartmeter – inteligentný elektromer, tak stav elektromera nenahlasujte, bude automaticky odčítaný na diaľku prevádzkovateľom distribučnej sústavy. Viac o smartmetroch
Krok 2.
Navštívte nás
Radi vás privítame v našich ZSE Centrách. Stretnutie si môžete rezervovať na presný termín.
Krok 3.
Podajte žiadosť o Postúpenie práv a povinností
Postupujte podľa pokynov na stránke prevádzkovateľa distribučnej sústavy.
Krok 4.
Po prepise
Pôvodný odberateľ:
- V prípade úspešného prepisu vám zašleme vyúčtovaciu faktúru k ukončeniu zmluvy.
- Po úhrade vyúčtovacej faktúry si nezabudnite zrušiť trvalý príkaz na úhradu platieb za elektrinu alebo nastavenú platbu inkasom.
Nový odberateľ:
- Do niekoľkých dní vám pošleme harmonogram preddavkových platieb.
Aplikačný box[Pomohla Vam rada]