/

Prepis plynu - dve domácnosti

Poradíme vám, ako postupovať pri prepise plynu pri predaji, kúpe alebo darovaní bytu, rodinného domu, alebo chaty medzi dvomi fyzickými osobami.

1.

Pôvodný odberateľ vyplní žiadosť

Vyplniť žiadosť online   Ďalšie možnosti ako podať žiadosť  

K vyplneniu online žiadosti budete potrebovať online účet. Ak ešte online účet nemáte, zaregistrujte sa. Je to jednoduché a bezplatné. Viac o online účte

Pred spustením žiadosti:

  • Uhraďte všetky faktúry a preddavkové platby k prepisovanému odbernému miestu. Faktúry a platby môžete skontrolovať vo vašom online účte. Všetky uhradené preddavkové platby vám budú zaúčtované vo vyúčtovacej faktúre po dokončení prepisu.
  • Zistite stav plynomera. Stav plynomera odčítajte bez desatinného miesta. Od uvedeného stavu plynomera sa bude počítať spotreba novému odberateľovi.
  • Zistite e-mail a mobil nového odberateľa. Po podaní žiadosti pošleme novému odberateľovi e-mail a SMS pre potvrdenie prepisu. Stav spracovania žiadosti môžete sledovať vo vašom online účte.
2.

Nový odberateľ potvrdí žiadosť

Nový odberateľ:

  • klikne na odkaz v notifikačnom e-maile so žiadosťou o prepis,
  • prihlási sa do svojho online účtu,
  • potvrdí stav plynomera ku dňu prepisu,
  • nastaví si zmluvné podmienky a vyjadrí súhlas s novou zmluvou,
  • ak je to úplne nový zákazník, priloží sken občianskeho preukazu (prednú aj zadnú stranu).

Žiadosť je potrebné potvrdiť najneskôr do 14 dní. V opačnom prípade bude žiadosť o prepis automaticky zrušená.

3.

Vašu žiadosť spracujeme

Žiadosť obvykle spracujeme automaticky do niekoľkých hodín. O spracovaní žiadosti budeme pôvodného aj nového zákazníka informovať e-mailom.

4.

Po prepise

Pôvodný odberateľ:

  • V prípade úspešného prepisu vám zašleme vyúčtovaciu faktúru k ukončeniu zmluvy.
  • Po úhrade vyúčtovacej faktúry si nezabudnite zrušiť trvalý príkaz na úhradu platieb za plyn alebo nastavenú platbu inkasom.

Nový odberateľ:

  • Do niekoľkých dní vám pošleme harmonogram preddavkových platieb.

Pomohla vám táto rada?

Áno Nie

Ďalšie možnosti ako podať žiadosť

1.

Pripravte si

Vyplňte, vytlačte a podpíšte:

Žiadosť o zmenu odberateľa na odbernom mieste – prepis

Je nevyhnutné, aby žiadosť podpísal pôvodný aj nový odberateľ.

Pred zaslaním žiadosti:

  • Pôvodný odberateľ - uhraďte všetky faktúry a preddavkové platby k prepisovanému odbernému miestu. Faktúry a platby môžete skontrolovať vo vašom online účte. Všetky uhradené preddavkové platby vám budú zaúčtované vo vyúčtovacej faktúre po dokončení prepisu.
  • Zistite stav plynomera. Stav plynomera odčítajte bez desatinného miesta. Od uvedeného stavu plynomera sa bude počítať spotreba novému odberateľovi. 
2.

Napíšte nám

Žiadosť pošlite e‑mailom z e‑mailovej adresy, ktorú máte u nás nahlásenú na adresu:

kontakt@zse.sk

alebo žiadosť pošlite poštou na adresu:

ZSE Energia, a.s., P.O.Box 325, 810 00 Bratislava 1

3.

Vašu žiadosť spracujeme

Žiadosť obvykle spracujeme do 30 dní od jej prijatia.

4.

Po prepise

Pôvodný odberateľ:

  • V prípade úspešného prepisu vám zašleme vyúčtovaciu faktúru k ukončeniu zmluvy.
  • Po úhrade vyúčtovacej faktúry si nezabudnite zrušiť trvalý príkaz na úhradu platieb za plyn alebo nastavenú platbu inkasom.

Nový odberateľ:

  • Do niekoľkých dní vám pošleme harmonogram preddavkových platieb.

Pomohla vám táto rada?

Áno Nie

1.

Pôvodný odberateľ - zavolajte nám

Zákaznícka linka je tu pre vás počas pracovných dní od 7:00 do 19:00.

0850 111 555

Pre urýchlenie vybavenia žiadosti vám odporúčame, aby ste volali spolu s novým zákazníkom, na ktorého požadujete plyn prepísať.

Najskôr budeme rozprávať s vami a zaevidujeme vašu požiadavku.

Pred telefonátom:

  • Uhraďte všetky faktúry a preddavkové platby k prepisovanému odbernému miestu. Faktúry a platby môžete skontrolovať vo vašom online účte. Všetky uhradené preddavkové platby vám budú zaúčtované vo vyúčtovacej faktúre po dokončení prepisu.
  • Pripravte si vaše zákaznícke číslo, adresu a POD odberného miesta, ktoré chcete prepísať.
  • Zistite stav plynomera. Stav plynomera odčítajte bez desatinného miesta. Od uvedeného stavu plynomera sa bude počítať spotreba novému odberateľovi.
2.

Nový odberateľ potvrdí žiadosť

Dajte nám k telefónu nového zákazníka. Dohodneme si zmluvné podmienky.

Ak to nie je možné, je potrebné, aby nový zákazník potvrdil prepis a požiadal o uzavretie zmluvy do 3 pracovných dní telefonicky alebo osobne. Ak tak nový zákazník neurobí, prepis sa nezrealizuje a pôvodná zmluva zostane v platnosti.

3.

Vašu žiadosť spracujeme

Žiadosť obvykle spracujeme do 2 pracovných dní.

4.

Po prepise

Pôvodný odberateľ:

  • V prípade úspešného prepisu vám zašleme vyúčtovaciu faktúru k ukončeniu zmluvy.
  • Po úhrade vyúčtovacej faktúry si nezabudnite zrušiť trvalý príkaz na úhradu platieb za plyn alebo nastavenú platbu inkasom.

Nový odberateľ:

  • Do niekoľkých dní vám pošleme harmonogram preddavkových platieb.

Pomohla vám táto rada?

Áno Nie

1.

Pripravte si

Vyplňte, vytlačte a podpíšte:

Žiadosť o zmenu odberateľa na odbernom mieste – prepis

Je nevyhnutné, aby žiadosť podpísal aj nový zákazník.

Pred návštevou:

  • Pôvodný odberateľ - uhraďte všetky faktúry a preddavkové platby k prepisovanému odbernému miestu. Faktúry a platby môžete skontrolovať vo vašom online účte. Všetky uhradené preddavkové platby vám budú zaúčtované vo vyúčtovacej faktúre po dokončení prepisu.
  • Zistite stav plynomera. Stav plynomera odčítajte bez desatinného miesta. Od uvedeného stavu plynomera sa bude počítať spotreba novému odberateľovi.
4.

Navštívte nás

Naše ZSE Centrá sú tu pre vás.

Rezervovať termín  
5.

Vašu žiadosť spracujeme

Žiadosť obvykle spracujeme do 2 pracovných dní.

6.

Po prepise

Pôvodný odberateľ:

  • V prípade úspešného prepisu vám zašleme vyúčtovaciu faktúru k ukončeniu zmluvy.
  • Po úhrade vyúčtovacej faktúry si nezabudnite zrušiť trvalý príkaz na úhradu platieb za plyn alebo nastavenú platbu inkasom.

Nový odberateľ:

  • Do niekoľkých dní vám pošleme harmonogram preddavkových platieb.

Pomohla vám táto rada?

Áno Nie

Chcete sa niečo opýtať?

Zobraziť kontakty